اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده:

کلنگ احداث میدان دوم محمودآباد به زمین زده می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شهر سرخرود در استان مازندران از کلنگ‌زنی احداث میدان دوم شهر خروجی به سمت محمودآباد در هفته آینده خبر داد.

کلنگ احداث میدان دوم محمودآباد به زمین زده می‌شود
سید مرتضی شفیعی شهردار سرخ‌رود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با اشاره به مشکلات ترافیکی موجود در خروجی شهر به‌طرف محمودآباد اظهار داشت: رفع این مشکل از خواسته‌های به حق شهروندان است که در نحوه دسترسی فعلی خیابان بهار به‌طرف محمودآباد خطر‌هایی را ایجاد کرده است و تاکنون شاهد تصادف‌هایی در این محدوده بوده‌ایم. 
شفیعی بیان داشت: باوجود قرارگیری منطقه مورد اشاره در خارج از محدوده شهری و داخل حریم استحفاظی شهر، شهرداری با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به عقد قرارداد با مشاور ترافیکی اقدام کرده است.
شهردار سرخرود تصریح کرد: پس از انجام مطالعات ترافیکی و بررسی‌های فنی از وضع موجود محل و نحوه دسترسی‌های ایمن و آسان در نهایت دو گزینه میدان تداخلی و نیز گزینه اصلی به‌صورت اجرای میدان و روگذر به تصویب شورای ترافیک استان در خرداد 89 رسید.
شفیعی خاطرنشان کرد: مقرر شد هزینه اجرای روگذر از محل اعتبارات وزرات راه وقت انجام و میدان نیز توسط منابع استانی و داخلی شهرداری به انجام برسد که با وجود پیگیری‌های انجام شده و تلاش‌های فرماندار و نماینده مردم محمودآباد در مجلس تاکنون اعتبارات مربوطه تخصیص داده نشد.
وی ادامه داد: شهرداری برای رفع مشکل ترافیکی موجود به ناچار گزینه دوم یعنی میدان تداخلی را در دستور کار اجرایی خود داشته که برابر برآوردهای اولیه انجام شده هزینه‌ای بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون ریال در برخواهد داشت.
شفیعی با بیان اینکه با نگاه ویژه فرماندار محمودآباد به این امر، در سال جاری و از محل تملک دارایی مبلغ 500 میلیون ریال به این امر اختصاص یافته است، ابراز داشت: بقیه نیز باید از محل منابع داخلی شهرداری و کمک‌های استانی تخصیص و هزینه شود که امیدواریم با توجه به جلسه هماهنگی برگزار شده با ادارات ذی‌ربط از جمله اداره راه و ترابری شهرستان و حوزه کنترل و نظارت راهسازی استان همکاری لازم از سوی این ادارات برای اجرای پروژه فوق صورت بپذیرد.
شهردار سرخرود در پایان اظهار داشت: این پروژه ظرف هفته آینده با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیرکل دفتر فنی استانداری، دبیر شورای ترافیک استان، فرماندار و امام جمعه محمودآباد و سرخرود و سایر مسئولان استانی و شهرستانی و بخش سرخ‌رود کلنگ زنی شده و شهرداری با تمام توان نسبت به اجرای پروژه فوق اقدام می‌کند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول