اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عشق‌آباد خبر داد

تکمیل نشدن احداث میدان ورودی عشق‌آباد به دلیل کمبود اعتبارات

خبرگزاری فارس: شهردار عشق‌آباد از کمبود بودجه مالی برای تکمیل میدان ورودی این شهر خبر داد.

تکمیل نشدن احداث میدان ورودی عشق‌آباد به دلیل کمبود اعتبارات
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، سیدحسن حسینی با گلایه از نبود تخصیص بودجه استانی برای تکمیل میدان ورودی شهر عشق‌آباد اظهار داشت: با وجود تاکید استاندار برای زیباسازی میادین ورودی شهرها بودجه لازم برای تکمیل این میدان از سوی استانداری تامین نشده است.
وی افزود: این میدان تاکنون با صرف 2 میلیارد ریال اعتبار که به طور کامل از سوی شهرداری تامین شده 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
حسینی گفت: جدول‌گذاری، آسفالت، سنگ‌کاری، خاک‌ریزی داخل میدان انجام شده ولی نصب المان میدان، فضای سبز و روشنایی آن باقی مانده است.
شهردار عشق آباد افزود: پیش‌بینی می‌شود یک میلیارد و 400 میلیون ریال برای نصب المان میدان ورودی شهر لازم باشد که امید است این مبلغ با همکاری فرماندار شهرستان نیشابور و استانداری خراسان‌رضوی از محل اعتبارات فرهنگی استان تخصیص داده شود.
حسینی هم‌چنین از امکان وقوع حادثه به دلیل کمبود روشنایی در اطراف این میدان خبرداد و گفت: مکاتبات لازم با اداره برق شهرستان انجام شده اما به علت نبود تخصیص اعتبار در سال 90 برای این اقدام، امید است تا این مشکل با همکاری اداره برق شهرستان نیشابور در سال 91 رفع شود.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول