اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شهربابک خبر داد

تخریب میدان ورودی شهربابک پس از پیشرفت 80 درصدی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شهربابک گفت: بیش از 80 درصد کار میدان ورودی شهربابک انجام شده بود، اما برخی مسئولان بر خلاف میل مردم و شورای شهر آن را تخریب کردند.

تخریب میدان ورودی شهربابک پس از پیشرفت 80 درصدی

محمد بخشوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: بیش از 80 درصد کار میدان ورودی شهربابک انجام شده بود، اما برخی مسئولان بر خلاف میل مردم و شورای شهر آن را تخریب کردند.

وی افزود: از اوایلی که بحث زیباسازی ورودی شهر مطرح شد ما پیشنهاد ایجاد یک میدان را دادیم و بعد از آغاز کار با ممانعت اداره راه و ترابری روبه‌رو شدیم.

بخشوده دلیل مخالفت اداره راه را غیر قانونی دانستن ایجاد میدان در جاده اصلی عنوان کرد و بیان داشت: ما برای این ممانعت دلیل قانع‌کننده‌ای آوردیم، اما آنها به هیچ‌کدام از دلایل ما اهمیت ندادند.

وی افزود: آنها بر خلاف نظر شورا و مردم ساخت یک زیرگذر را آغاز کردند و به گفته خودشان تاکنون 600 میلیون تومان هزینه کرده‌اند.

رئیس شورای شهر شهربابک تصریح کرد: این طرح از نظر شورای شهر زیرگذر نیست و ما واژه به اصطلاح زیرگذر را به کار می‌بریم.

وی همچنین به مشکلات متعدد این زیرگذر اشاره کرد و بیان داشت: ما نمی‌توانیم از بودجه شهرداری و عوارض مردم شهربابک خرج این پروژه بکنیم تا موقعی که تکلیف آن مشخص نشود و ما به آنها پیشنهاد می‌دهیم کاری را که آغاز کرده‌اند به پایان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت کم‌کاری و سستی برخی مسئولان در این ارتباط این مسئله را از مقامات کشوری پیگیری می‌کنیم.

بخشوده ابراز داشت: اگر مشکل زیرگذر نیز حل شود، مشکل ورودی شهر نیز برطرف می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برخی پروژه‌های دیگر شهرستان گفت: ما کارمان را از ابتدای سال با برنامه آغاز کرده‌ایم و امیدواریم که در پایان سال به هدفمان رسیده باشیم و آینده روشنی برای شهربابک پیش‌بینی می‌کنم.

وی همچنین از مطبوعات و نشریات خواست ضمن اینکه مشکلات را به گوش مسئولان و مقامات می‌رسانند، نیمه پر لیوان را هم ببینند و کارهای انجام شده را به سمع و نظر مردم برسانند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول