اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس مطرح کرد

کارشناسانه و بی‌حاشیه از حق‌آبه دفاع می‌کنیم/ "نفوذ مدیریتی" عده‌ای برای طرح انتقال آب

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس با بیان اینکه استان‌های همجوار با نفوذ مدیریتی می‌خواهند بدون اجرای قوانین و بدون توجه به نظرات کارشناسان، طرح انتقال آب بین حوزه‌ای اجرایی شود گفت: دفاع از حق‌آبه استان با التزام به قانون و بدون ایجاد حواشی محقق خواهد شد.

کارشناسانه و بی‌حاشیه از حق‌آبه دفاع می‌کنیم/ "نفوذ مدیریتی" عده‌ای برای طرح انتقال آب

مجید جلیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری مخالف انتقال آب بین حوزه‌ای نیست، اما این طرح باید کاملا قانونمند و بر اساس مطالعات کارشناسی شده باشد.

وی بر ضرورت رعایت حق‌آبه این استان تأکید کرد و گفت: در طرح‌های انتقال آب ضرورت رعایت حق‌آبه استان مبدأ باید در نظر گرفته شود.

جلیل تعامل با استان‌های همجوار در راستای تسهیل در اجرای طرح‌های انتقال آبی را لازم دانست و گفت: استان‌های همجوار از نفوذ مدیریتی بهره‌ برده و خواهان این هستند که بدون اجرای قوانین و بدون توجه به نظرات کارشناسان مربوط، طرح انتقال آب بین حوزه‌ای اجرایی شود، ولی مجمع نمایندگان و مسئولان این استان متعهد هستیم که از حق‌آبه‌ استان دفاعی علمی و کارشناسی داشته باشیم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دفاع از حق‌آبه استان با قانونمندی و بدون ایجاد حواشی محقق خواهد شد.

وی بر ضرورت تعامل بین مجمع نمایندگان و مسئولان استان در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای این استان تأکید کرد و افزود: به‌منظور تحقق چشم‌انداز توسعه و پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری مقرر شده است با تعامل با سایر نمایندگان بحث زیرساخت‌های استان تقویت و توسعه یابد.

جلیل در ادامه بر ضرورت پیروی از منویات مقام معظم رهبری از سوی نمایندگان مجلس تأکید کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی باید قدرت داشته باشد تا بتواند در بعد قانونگذاری و نظارت مستقل عمل کند.

وی ادامه داد: در مجلس نهم اصل بر این است که مجلس شورای اسلامی با دیگر قوا تعامل خوبی داشته باشد، مگر اینکه جایگاه قانونی مجلس که تعریف شده است ضعیف جلوه داده شود.

جلیل خاطرنشان کرد: بر همین اساس در مجلس نهم هدف نمایندگان دوری از تشنج‌های سیاسی و فقط خدمت به مردم و عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول