اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

کشف 39 هزار قلم کالای قاچاق در قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مأموران انتظامی استان قزوین در چند اقدام پلیسی روز گذشته یک‌هزار و 500 پاکت سیگار و 39 هزار قلم انواع کالای قاچاق را کشف و ضبط کردند.

کشف 39 هزار قلم کالای قاچاق در قزوین

سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در نخستین اقدام روز گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین گشت‌زنی در جاده قدیم تاکستان به قزوین به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی پراید تعداد یک‌هزار و 500 پاکت قاچاق کشف و راننده 37 ساله این خودرو را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: مأموران انتظامی پلیس آگاهی شهرستان آبیک در اقدامی دیگر، حین گشت‌زنی در آزادراه قزوین - تهران به یک دستگاه سواری پیکان مشکوک شده که پس از متوقف کردن آن در بازرسی از خودرو شش هزار و 100 ثوب پوشاک بچه قاچاق کشف و ضبط کردند.

جعفری‌نسب اضافه کرد: مأموران انتظامی بخش ضیاءآباد حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به دو دستگاه سواری پیکان مشکوک و هر دو خودرو را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در این اقدام یک‌هزار و 96 بسته حاوی مواد ترک سیگار و یک‌هزار و 881 عدد لوازم آشپزخانه قاچاق کشف و چهار نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول