اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق خبر داد

کشف محموله پوشاک قاچاق از کامیون حمل مرغ

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق از کشف شش هزار و 710 ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق از یک کامیون یخچال‌دار حمل گوشت مرغ خبر داد.

کشف محموله پوشاک قاچاق از کامیون حمل مرغ

به گزارش خبرگزاری فارس از چاراویماق، محمد شعفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: پلیس شهرستان موفق به کشف محموله البسه قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کامیون یخچال‌دار شد.

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه خارجی، عوامل پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان طی کارکرد اطلاعاتی، از تردد محموله قاچاق از شهرستان با خبر شدند.

شعفی گفت: عوامل انتظامی مذکور با استقرار در آزاد راه و انجام کنترل، کامیون حامل محموله قاچاق را شناسایی کردند که خودرو مذکور یک کامیون یخچال‌دار مخصوص حمل گوشت مرغ به رانندگی شخصی به هویت "صادق-ع" و به سرنشینی "اصغر-ع" بوده و پس از توقیف، برای بررسی به ستاد فرماندهی انتظامی چاراویماق انتقال داده شد.

شعفی افزود: در بازرسی خودرو مذکور تعداد شش هزار و 710 ثوب انواع پوشاک خارجی که عمدتا شامل شلوار، پیراهن زنانه و مردانه بودند کشف شد که ارزش تقریبی کالای مکشوفه، دو میلیارد ریال تخمین زده می‌شود.

وی تصریح کرد: محموله البسه قاچاق به طرز ماهرانه‌ای در پشت سبدهای حمل مرغ جاسازی شده بود و بر طبق اعترافات راننده در تحقیقات اولیه، این کالاها از شهرستان مراغه بارگیری و برای توزیع به تهران حمل می‌شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول