اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از تریلی حامل پوشاک خارجی

4500 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق در چاراویماق کشف شد

خبرگزاری فارس: جانشین انتظامی شهرستان چاراویماق از کشف البسه قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال از یک کامیون تریلی خبر داد و گفت: از تریلی چهار هزار و 258 ثوب انواع پوشاک خارجی کشف شد.

4500 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق در چاراویماق کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاراویماق، محمد شفقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی و مبارزه با موادمخدر با کارکرد اطلاعاتی و با به کارگیری منابع خبری از تردد یک دستگاه تریلی کانتینردار حامل قاچاق پوشاک خارجی باخبر شدند.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی بالاخره از خروج تریلی حامل بار قاچاق از شهرستان بناب به سمت تهران مطلع و در معیت عوامل پاسگاه "شادیانفر" برای توقیف خودرو به آزادراه پیامبر اعظم(ص) اعزام و خودروی موصوف را به رانندگی شخصی به هویت "م -  د" مشاهده و برای بررسی به ستاد دلالت دادند.

شفقی افزود: در بازرسی از تریلر مذکور تعداد چهار هزار و 258 ثوب انواع پوشاک خارجی که عمدتا شامل لباس زنانه و مردانه به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال بود و به‌صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

جانشین انتظامی شهرستان چاراویماق تاکید کرد: راننده در تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی معترف شد و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول