اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان یزد:

کشف 135 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری 9 قاچاقچی حرفه‌ای در یزد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 135 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش، هروئین و دستگیری 9 قاچاقچی حرفه‌ای در استان یزد خبر داد.

کشف 135 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری 9 قاچاقچی حرفه‌ای در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، منوچهر امان اللهی اظهار داشت: ماموران ایستگاه شهید مدنی در هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه تریلی به رانندگی حمیدرضا که از بندرعباس عازم اصفهان بود را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو مقدار 78 کیلو و 500 گرم تریاک معادل 26 بسته که به طرز ماهرانه‌ای پشت داشبورد خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی افزود: ماموران ایستگاه شهید مدنی همچنین طی عملیاتی دیگر، در هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه پژو 405 را به رانندگی عادل و سرنشینی همسرش سمانه از که از جیرفت عازم یزد بودند را متوقف و در بازرسی از خودرو 19 کیلوگرم تریاک معادله 24 بسته کشف و ضبط کردند.

امان اللهی ادامه داد: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان یزد نیز طی عملیاتی متوجه شدند یکی از قاچاقچیان فعال استان اصفهان با یکی از قاچاقچیان استان سیستان و بلوچستان در ارتباط هستند و قصد دارند با حمل مواد مخدر و با عبور از استان یزد به سیستان بلوچستان بروند.

بر این اساس ماموران بازرسی با مواد مخدر استان یزد با مراقبت‌های ویژه توانستند نامبرده را به همراه همسرش در ترمینال یزد دستگیر کنند.

در بازرسی بدنی از آنان، دو کیلوگرم هروئین و مقادیری شیره تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: ماموران ایستگاه شهید مدنی همچنین طی دو عملیات دیگر موفق به کشف و ضبط 29 کیلوگرم حشیش معادل 58 بسته و شش کیلو و 850 گرم تریاک و دستگیری چهار نفر شدند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول