اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

مقابله با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس در سال جاری است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به تلاش پلیس برای مقابله با قاچاق کالا در جامعه گفت: مقابله با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس در سال جاری است.

مقابله با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس در سال جاری است

یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیروی انتظامی برنامه‌ریزی‌های لازم را برای تحقق شعار سال انجام می‌دهد.

وی افزود: برخی از افراد با دریافت تسهیلات به جای اینکه زمینه اشتغال را فراهم کنند با سوء مدیریت موجب نا‌امنی در حوزه کسب و کار می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اخذ تسهیلات میلیاردی از سوی برخی افراد برای ایجاد زمینه اشتغال برای افراد مختلف خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل نداشتن مدیریت لازم نه تنها زمینه ارتقای امنیت و ایجاد اشتغال در جامعه صورت نمی‌گیرد بلکه این امر موجب نا‌امنی می‌شود.

وی با بیان اینکه دیده‌بانی نیروی انتظامی در سال جاری به تامین امنیت محیط کسب و کار توجه بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: برخورد با سوء مدیریت‌ها، استفاده غیرحق و توجه به منافع شخصی از برنامه‌های سال جاری است.

شرفی ادامه داد: پلیس ناجا در زمینه ترانزیت قاچاق برنامه‌های مطلوبی در سطح کشور دنبال می‌کند که پلیس اقتصادی در همین زمینه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی به ایجاد امنیت در فضای کسب و کار توجه ویژه دارد، خاطرنشان کرد: در استان زنجان نیز این پلیس راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان جلوگیری از ورود کالای قاچاق را از مجاری قانونی از برنامه‌های پلیس دانست و افزود: مقابله با قاچاق کالا با روش‌های جعل، کلاهبرداری و سوء مدیریت مورد توجه پلیس در این زمینه است.

وی از ایجاد امنیت روانی برای تولیدکنندگان در سال تولید ملی خبر داد و گفت: پلیس برای تحقق شعار سال اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

شرفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام نیروهای پلیس برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) تصریح کرد: در مراسم‌های مختلفی که در سطح استان برگزار می‌شود، پلیس امنیت لازم را برقرار می‌کند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان اراذل و اوباش شناسنامه‌دار نداریم، افزود: تعدادی از افراد نوظهور هستند که تحت تاثیر القائات غرب و تبلیغات رسانه‌ای مشکلاتی را به وجود می‌آورند که با این افراد نیز مقابله می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از فعالیت کمیسیون رسیدگی به جرائم خاص در استان زنجان خبر داد و گفت: در صورتی که افرادی با تنبیه مکرر اصلاح‌پذیر نباشند، پرونده آنها در این کمیسیون مطرح و پیگیری‌‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در استان زنجان گروه سازمان یافته شیطان‌پرستی فعالیت نمی‌کند، افزود: برخی نمادهای شیطان‌پرستی از سوی افراد ناآگاه دیده شده است، که تذکرات لازم به این افراد ارائه شده است.

شرفی با اشاره به فعالیت عرفان‌های نوظهور یادآور شد: در استان زنجان این نوع عرفان‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول