اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از خودروی یخچال‌دار ویژه حمل فرآورده‌های دام

3 میلیارد ریال پوشاک قاچاق در چاراویماق توقیف شد

خبرگزاری فارس: جانشین انتظامی چاراویماق از توقیف محموله پوشاک خارجی 3 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و گفت: این پوشاک قاچاق از یک دستگاه خودروی یخچال‌دار ویژه حمل فرآورده‌های دامی در اتوبان پیامبر اعظم کشف شد.

3 میلیارد ریال پوشاک قاچاق در چاراویماق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان‌شرقی، محمد شفقی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح مبارزه با اقلام ممنوعه خارجی، عوامل پاسگاه "شادیانفر" با بکارگیری از منابع و مخبرین از تردد یک دستگاه خودروی ایسوزو یخچال‌دار ویژه حمل فرآورده‌های دامی حامل قاچاق پوشاک خارجی باخبر شدند.

وی گفت: بلافاصله توقیف خودرو با هماهنگی جانشین شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

شفقی افزود: نهایتا خودرو موصوف در آزادراه پیامبر اعظم(ص) توقیف و برای بررسی به ستاد چاراویماق دلالت که در بازرسی تعداد 9 هزار و 517 ثوب پوشاک خارجی که عمدتا شامل لباس مجلسی زنانه و دخترانه بودند کشف شد.

وی تاکید کرد: ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه 3 میلیارد ریال ارزیابی شد و همچنین راننده کامیون در تحقیقات مقدماتی معترف شد بار قاچاق را از باغات شهرستان مراغه بارگیری و برای توزیع به تهران حمل می‌کرد.

شفقی افزود: فرماندهی انتظامی شهرستان چاراویماق در سالی که از طرف فرماندهی کل قوا به نام سال حمایت از تولید ملی نامگذاری شده است با عزمی راسخ با قاچاقچیان کالا به مبارزه خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول