اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر خبر داد

توقیف محموله 3900 ثوب البسه قاچاق در عجب‌شیر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر گفت: پلیس شهرستان موفق به شناسایی دو خودروی باری حامل 3 هزار و 900 ثوب البسه قاچاق شد.

توقیف محموله 3900 ثوب البسه قاچاق در عجب‌شیر

اکبر رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عجب‌شیر اظهار کرد: عوامل یگان امداد این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا اقدام به کنترل خودروهای عبوری و ایجاد تورهای ایست و بازرسی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی دراین راستا به دو دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ که به‌طرف تبریز در حرکت بودند مشکوک و دستور توقف می‌دهند که رانندگان خودرو بدون توجه به علائم ایست و بازرسی به‌طرف بناب تغییر مسیر داده و با ایجاد دود غلیظ و پرتاب سیخ و سپر و حرکات مارپیچ به مسیر خود ادامه می‌دهند.

رحیمی افزود: در نتیجه با ایجاد طرح مهار و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی خودروها در حواشی باغ‌های اطراف متوقف شدند ولی رانندگان هر دو خودرو را بلاصاحب رها کرده و به‌طرف باغات اطراف متواری شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از یکی از خودروها تعداد سه هزار و 952 ثوب انواع پوشاک و شلوار به همراه یک دستگاه بی‌سیم دستی و یک کیسه سیخ و سه‌پر از خودروی دیگر که اسکورت بوده یک دستگاه بی‌سیم و مقادیر زیادی سیخ و سپر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر ضمن اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری رانندگان اظهار کرد: پرونده برای رسیدگی به پلیس آگاهی شهرستان تحویل شد.

وی افزود: شماره پلاک یکی از خودروها به‌صورت ماهرانه جعل و شماره موتور نیز مخدوش شده و شماره سینه هم نداشت.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول