اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

انقلاب اسلامی ثمره امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: انقلاب اسلامی ثمره امر به معروف و نهی از منکر است.

انقلاب اسلامی ثمره امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی عصر شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: هنر بزرگ امام خمینی (ره) این بود که نظام‌سازی کرد و کشور را بر اساس تعالیم اسلامی نظام داد و آنچه از مدیران انتظار داریم نظامندی و نظام‌سازی است.

وی هدف از تشکیل این جلسه را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: ادارات باید کمیته‌های امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات فعال کنند.

احمدی خاطر نشان کرد: اصناف، آموزش و پرورش، دانشگاه‎ها، پایانه‌ها و هیئت‎های مذهبی نقاط کانونی برای اجرای این فریضه الهی هستند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد که مسئولان باید آن را کاملا بشناسند تا بتوانند این فریضه الهی را ادا کنند.

وی بر فعال کردن سمن‎ها و تشکل‌های مردم نهاد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: امر به معروف شامل طیف گسترده‌ای از مسائل نظیر حقوق شهروندی، رعایت حجاب، عفت عمومی، تکریم ارباب رجوع و دیگر مسائل می‌شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با معرفی کتاب اخلاق اداری کتابی از توزیع آن در بین رؤسای ادارات خبر داد و خاطر نشان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به ریاست امام جمعه فعال شده و واحد سیاسی اجتماعی، مسئول دفتر بازرسی و حراست فرمانداری بر عملکرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نظارت خواهند کرد.

وی ضمن تقدیر از اداراتی که در اعزام کاروان‎های راهیان‌نور و زائرین حرم امام خمینی (ره) همکاری کرده بودند یادآور شد: در آستانه مبعث پیامبر اکرم (ص) ستادی با محوریت اداره تبلیغات اسلامی شکل گرفته است که جشن‎های امسال باشکوه بیشتر برگزار شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول