اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

اشرافیگری مسئولان همخوانی با آرمان انقلاب ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: اشرافیگری و ریخت و پاش‌های بیش از حد از سوی مسئولان هیچ همخوانی با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ندارد.

اشرافیگری مسئولان همخوانی با آرمان انقلاب ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پارس‌آباد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام راحل منشوری واقعی از رفتار و سلوک مسئولان نظام اسلامی را تدوین و طراحی و بیان کردند که در آن ساده‌زیستی و خدمت صادقانه ارزشمدار است.

وی اضافه کرد: اگر مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس چنین الگوئی را در رفتار و سلوک خود محک و معیار قرار دهند به یقین رضایتمندی مردم و بالاتر از آن رضایت الهی فراهم شده و یک ماندگاری را در حوزه خدمت‌رسانی در جامعه شاهد خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امام راحل نیز در زندگی خود همسو با خواسته و مطالبه مردم ساده‌زیستی را همیشه توصیه می‌کردند و از مسئولان می‌خواستند از توان و بضاعت جامعه پافراتر نگذارند.

علوی در ادامه سخنان خود به تحرک برخی از کشورهای بیگانه در منطقه به ویژه تلاش امریکا و همدستان منطقه‌ای او برای سرنگونی رژیم قانونی سوریه اشاره کرد و بیان داشت: امریکا هدف اصلی خود را از این اقدام در تنگنا گذاشتن جمهوری اسلامی ایران برای دست کشیدن حمایت‌های واقعی از امت‌های اسلامی و مظلوم توصیف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نظام بیگانه با تحرک در منطقه سعی می‌کند اهداف پلید خود را به هر نحو ممکن پیاده کند در حالی که چنین دخالت‌های نابجا نشان روشن از توطئه پیدا و پنهان استکبار است.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد همسوئی برخی از کشورهای منطقه را مذموم برشمرد و اظهار داشت: اینکه برخی از کشورهای عربی و همسایه ما با سیاست  آمریکا و رژیم صهیونیستی همسو شوند جای تاسف و تاثر دارد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول