اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

باید روح سازندگی انقلاب را حفظ کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی که ایجاد روح سازندگی در همه ابعاد یکی از آنها است، گفت: باید این روحیه و اندیشه بزرگ و مقدس را حفظ کنیم.

باید روح سازندگی انقلاب را حفظ کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید علی اکبر طاهایی جمعه شب در هشتمین همایش رهروان شهدای مناطق عملیاتی کردستان، چناره و مریوان که به میزبانی رزمندگان شهرستان بهشهر در اردوگاه شهید هاشمی‌نژاد منطقه تفریحی توریستی عباس‌آباد این شهرستان برگزار شد، به بیان خاطراتی از برخی هم‌رزمانش و لزوم حفظ راه و سیره شهدا پرداخت.

وی شهدا را ستارگان پرفروغ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد که باید آنها را دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب دانست، دستاوردهایی همچون شهید ابوعمار، شهید شیرودی، شهید هاشمی‌نژاد، شهید کشوری و خلبان خلعتبری که می‌گفت "اگر ذره‌ای از خاک کشورم در پوتین دشمن باشد با قطرات خونم آن را باز پس خواهم گرفت".

طاهایی با اشاره به ظهور ندای حق‌طلبی در برخی کشورهای جهان خاطرنشان کرد: ندای مقاومت در کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه جهان به تبعیت از جمهوری اسلامی ایران بلند شده و امروز بحث دشمن روی حجاب و بی‌حجابی نیست، دشمن از ندای حق‌طلبی نگران است و هر کجا که این صدا را بشنود به مبارزه برمی‌خیزد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نارسایی‌ها و تنگناهایی در کشور وجود دارد، گفت: ممکن است شما رزمندگان این صحنه‌ها را ببینید و رنج بکشید، اما صحنه‌های زیبا را هم باید دید.

استاندار مازندران در پایان سخنان خود به بیان خاطراتی از هم‌رزمانش پرداخت و خاطرنشان کرد: انقلاب انسان‌هایی ساخت که روح سازندگی را می‌شد در آنها دید و این نگاه امروز هم در یادگاران دفاع مقدس پیدا است پس باید این سازندگی را حفظ و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول