اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

داشتن رهبر مقتدر موجب پیروزی انقلاب مصر می‌شود

خبرگزاری فارس:‌ امام جمعه شاهین‌دژ گفت: انقلاب مصر با بیش از یک سال از براندازی حکومت حسنی مبارک به دلیل نداشتن رهبر مقتدر هنوز به پیروزی نهایی نرسیده است.

داشتن رهبر مقتدر موجب پیروزی انقلاب مصر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام والمسلمین نقی باقری ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار داشت:‌ شهدای موتلفه اسلام مانند بخارایی، صفار هرندی، نیک‌نژاد و امانی در طول هشت سال دفاع مقدس با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب امام خمینی(ره) تا پای جان از مقدسات اسلام دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی با تبعیت از امام حسین(ع) در مقابل کفر ایستادند، افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله دفاع مقدس به تعبیر امام(ره) جنگ حق علیه باطل و کفر در مقابل اسلام است زیرا کفر با تمام قوا در مقابل اسلام ایستاد تا آن را ریشه‌کن کنند.

باقری تصریح کرد: شهدای اسلام مانند امانی و طهماسبی با نثار خونشان با اسلام و قرآن عهد بستند و به همه مسلمانان و مردم آزاده درس شهامت، ایثار و مقاومت دادند.

امام جمعه شاهین‌دژ همچنین بیداری اسلامی حاکم بر کشورهای منطقه را نشات گرفته از خون شهدای جنگ دانست و گفت: شهدای انقلاب با نثار خون خود و ایستادگی در مقابل زورگویان اولین جرقه شهادت، ایثار و انقلاب را زدند و به مردم درس شجاعت، ایثار و عزت نفس دادند.

وی عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 در مدت زمان اندک را پیروی از رهبر فرزانه دانست و ادامه داد: کشورهایی مانند لبنان، سوریه، فلسطین و مصر با وجودی که مدت زمان زیادی از پیروزی انقلاب آنها سپری می‌شود اما به دلیل نداشتن رهبر فرزانه و مقتدر هنوز نتوانستند به پیروزی نهایی برسند و حتی در مسیرهای انقلاب توسط مزدوران به انحراف کشیده می‌شود و تنها عامل پیروزی آنها تنها در گرو پیروی از رهبر فرزانه و مقتدر است.

باقری در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته با بیان اینکه امسال در مراسم معنوی اعتکاف 600 نفر در مسجد جامع شهرستان شاهین‌دژ معتکف شدند، گفت: هزینه ایاب و ذهاب، افطاری و سایر هزینه‌های دیگر بر عهده ستاد برگزاری نماز جمعه بود.

وی با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: تقوا سنت پیامبر و پایه‌های استوار دین و اسلام است.

امام جمعه شاهین‌دژ افزود: اتحاد مردم کشورهای منطقه مانند مثل مصر موجب انقلاب و براندازی حکومت کفر شد اما به دلیل نداشتن رهبر به پیروزی نهایی نرسیدند و هر روز مسیر انقلاب توسط طمع‌کاران منحرف می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول