اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

فتنه‌ها در اراده مردم اثری ندارد/ ملت همواره پشتیبان ولایت است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالگرد انتخابات 22 خرداد گفت: رهبری و مردم در کنار هم مجموعه واحدی هستند، فتنه‌ها در اراده پولادین مردم اثری ندارد.

فتنه‌ها در اراده مردم اثری ندارد/ ملت همواره پشتیبان ولایت است

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به سالگرد انتخابات 22 خرداد و فتنه بعد از آن، اظهار کرد: از روز اول شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران تا به امروز دشمنان نظام همواره درصدد از بین بردن هویت مردم ایران بوده‌اند.

ممدوحی ادامه داد: هر موقع خیزش عظیمی توسط مردم در حمایت از نظام، ولایت فقیه و کشور روی داده است توطئه دشمنان نیز شروع می‌شود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج  از کشور هستند اما دست‌های شیطانی آنها در داخل کشور درصدد اجرایی شدن برنامه‌های آنها به‌کار می‌افتد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری یک جهش عظیمی بود در کشور، که در طول انتخابات انقلاب کم‌نظیر بود و دشمنان قصد داشتند این شیرینی را در کام ملت ایران تلخ کنند.

وی گفت: بعد از پیروزی ملت در انتخابات دشمنان شروع به سم‌پاشی فتنه کردند و دستان پلید آنها در کشور شروع بکار کرد و جنبشی را به نام "جنبش سبز " به راه‌ انداختند.

ممدوحی با اشاره به تبعیت همه‌جانبه مردم از مقام معظم رهبری گفت: در نظام جمهوری اسلام مردم و رهبری یک مجموعه  واحد هستند و از یکدیگر جدا نیستند این مجموعه باز در کنار هم در برابر کفر جهانی ایستادگی کردند.

وی اظهار کرد: با هدایت رهبری و بیداری و هوشیاری مردم دست‌های پلید دشمنان در کشور را قطع کردیم و هیچ اثری از جنبش سبز در ایران باقی نماند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اینگونه فتنه‌ها در دنیا نخ‌نما شده است، افزود: این فتنه‌ها و آشوب‌ها دیگر برای ملت ایران ارزشی ندارد زیرا همیشه بیدار و گوش به فرمان رهبر فرزانه خود هستند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول