اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

آیت‌الله مشکینی، پشتیبان رهبری بود

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری از آیت‌الله مشکینی به عنوان شخصیتی بی‌نظیر یاد کرد و گفت: ایشان در نظام سیاسی پشتیبان همیشگی رهبری بود.

آیت‌الله مشکینی، پشتیبان رهبری بود

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آیت‌الله مشکینی شخصیتی اسوه و بی‌نظیر بود که امروز جای وی بسیار خالی است.

وی افزود: این عالم بزرگ هم در حوزه استاد بود و هم در نظام شخصی بسیار معتدل بود و در نظام سیاسی نیز با رهبری هماهنگی صددرصدی داشت و مؤید رهبری بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: آیت‌الله مشکینی در جامعه مدرسین و خبرگان هم همان سیاست را داشت و این مسئله مهم و معتبر بود به همین دلیل خلأ حضور ایشان به خوبی در جامعه مشاهده می‌شود.

وی که خود را شاگرد آیت‌الله مشکینی معرفی می‌کند، در مورد ویژگی‌های شخصیتی ایشان گفت: یکی از خصوصیات ایشان در نظام شاگردپروری این بود که قبل از درس چند دقیقه‌ای روایت اخلاقی می‌خواند و طلاب را نصیحت می‌کرد و من همواره از فرمایشات ایشان استفاده کرده و برای ایشان طلب مغفرت می‌کنم.

ممدوحی با بیان اینکه این عالم بزرگ در ابعاد مختلف اسوه بود و تصمیمات عالی اتخاذ می‌کرد عنوان کرد: ایشان با اخلاق و متواضع بود به گونه‌ای که در زندگیش کسی نتوانست حرفی بزند و ایرادی به وی بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آیت‌الله مشکینی فردی متواضع بود که رعایت همگان را می‌کرد و وجود ایشان مفید بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول