اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

هدف مشترک تمام مسئولان تأمین امنیت و رفاه مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: هدف مشترک تمام مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد امنیت، رفاه و معیشت مردم است.

هدف مشترک تمام مسئولان تأمین امنیت و رفاه مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران برق شهرستان کوهبنان اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه ما یک هدف مشترک داریم و آن ایجاد امنیت، رفاه و معیشت مردم است.

وی افزود: از مدیران جدید و مدیرانی که هم‌اکنون در حال خدمت‌گزاری در این شهر هستند تقاضا داریم که با توجه به توصیه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در خدمت‌رسانی به مردم که ولی‌نعمت انقلاب هستند در سایه وحدت و برادری به عنوان نماینده دولت بهترین عملکرد را داشته باشند و برای ایجاد رفاه مردمی که پای همه چیز این انقلاب ایستاده‌اند، بکوشند.

متقی بیان کرد: با توجه به اینکه کوهبنان بر روی گسل جوان و فعالی قرار گرفته است یکی از دستگاه‌هایی که همیشه باید آماده  خدمت‌رسانی باشد اداره برق است.

حسن خانی رئیس سابق اداره برق کوهبنان نیز گفت: کارهای زیادی در شهرستان کوهبنان انجام گرفته که از آن جمله تأمین برق شهرک ولایت، تأمین روشنایی ورودی و خروجی حرم امامزاده بی‌بی عصمت، تأمین برق منازل زوج‌های جوان و شهرک جوانان است.

وی افزود: تأمین برق مسکن مهر 16 واحدی، مسکن مهر 32 واحدی و مسکن مهر 132 واحدی، تأمین برق روستاهای رشیدآباد و ده‌آقا رضا، تأمین روشنایی میدان بسیج، فاز اول شهرک امام رضا (ع) و ... از دیگر کارهای انجام شده در20 ماه گذشته است.

خانی عنوان کرد: چهار پروژه جدید هم در دست اقدام شامل تأمین برق شهرک افزاد، تأمین برق شهرک سلمان شهر، تأمین برق خیابان بین‌الحرمین و تأمین برق بلوار باهنر کیان‌شهر است که مناقصه آنها برگزار و پیمانکار مشخص شده است.

در این آیین از خدمات حسن خانی رئیس سابق اداره برق شهرستان کوهبنان تقدیر و رضا مسعودی به عنوان رئیس جدید اداره برق این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول