اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط امام جمعه بندرعباس مطرح شد

مصلای بندرعباس نیازمند توجه‌ ویژه مسئولان

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس از وضعیت موجود بخش صنایع دستی و فروش اجناس چینی در این بخش انتقاد و خواستار توجه بیشتر مسئولان به مصلای در دست ساخت این شهر شد.

مصلای بندرعباس نیازمند توجه‌ ویژه مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به "استقبال خوب مردم از مراسم معنوی اعتکاف"، اظهار داشت: مردم علاقه خوبی برای حضور در اعتکاف از خود نشان دادند.

وی افزود: در این راستا متولیان فرهنگی باید پاسخ‌گو باشند که چه اقداماتی را برای ایجاد امکاناتی مناسب برای حضور بیشتر مردم در مراسماتی هم‌چون اعتکاف انجام داده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود هم‌چنین به برگزاری همایش علمی ولایت، محور اتحاد امت اسلامی در بندرعباس اشاره و یادآور شد: در حالی که این روزها مزدوران سعودی بر مردم شیعه بحرین می‌تازند، ما از مردم مسلمان فلسطین با وجود اینکه آنها شیعه نیستند، دفاع می‌کنیم که همین مسئله می‌تواند دلیل خوبی بر موفقیت حکومتی ولایی در ایجاد اتحاد میان مسلمانان باشد.

امام جمعه بندرعباس که در این تریبون طی سال‌های اخیر یکی از منتقدان وضعیت خورهای موجود در سطح این شهر بوده است در ادامه به آغاز طرح ساماندهی خورهای این شهر اشاره و ادامه داد: پس از سال‌ها صدای نماز جمعه به ثمر نشست و نخستین کلنگ ساماندهی خورهای بندرعباس به زمین زده شد.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح وضعیت بهداشتی و زیست‌محیطی شهر بندرعباس بهبود یابد.

نعیم‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت موجود مصلای در دست ساخت این شهر انتقاد و خواستار توجه بیشتر به این مکان مذهبی شد و افزود: محل برگزاری نماز جمعه فعلی نیز کمبودهایی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز صنایع دستی، اشاره و افزود: صنایع دستی یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای رفع مشکل بیکاری در کشور به خصوص در استان هرمزگان است.

امام جمعه بندرعباس افزود: مسئولان باید برای فروش صنایع دستی بازار مناسبی ایجاد کنند.

خطیب نماز جمعه بندرعباس گفت: در حال حاضر صنایع دستی چینی در بازارهای کشورمان به فروش می‌رسند و مسئولان باید برای صنایع دستی تولید داخل بازار ایجاد کنند، چون بدون ایجاد بازار ضررهای فراوانی نصیب تولید ‌کنندگان می‌شود.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول