اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه هندیجان:

مسئولان هندیجان برای رفع مشکلات موجود تلاش مضاعف کنند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه هندیجان گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی منطقه باید بیش از پیش در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان تلاش کنند.

مسئولان هندیجان برای رفع مشکلات موجود تلاش مضاعف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از آنجا که نماز اهمیت شایانى دارد و تأثیر بسزایى در سعادت انسان مى‌گذارد، شیطان تمام سعى خود را صرف مى‌کند تا ما را از حقیقت نماز و از انجام نمازى که مورد پذیرش خدا قرار گیرد، محروم سازد.

*با خواندن نماز به شیطان اجازه نفوذ ندهیم

وی افزود: شیطان بر کسى تسلط ندارد و این ما هستیم که به شیطان اجازه مى‌دهیم در قلب و دل ما جاى گیرد و با او انس مى‌گیریم و پیوسته با او سرو کار داریم و در هنگام نماز نیز ما را به خود مشغول مى‌سازد.

خطیب جمعه هندیجان تصریح کرد: بهترین راه براى تکامل و تقرب انسان به خدا، نماز است و خدا به لحاظ توجه به انسان و تکامل او، این عمل را واجب کرد.

*اجرای طرح ترافیک در شهرستان

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان شهری خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی منطقه باید بیش از پیش در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان تلاش کنند.

بهبهانی‌پور با اشاره به بروز تصادفات در جاده‌های مرتبط به این شهرستان افزود: اجرای طرح ترافیک در این شهرستان یکی از مواردی است که باید به آن توجه و دقت جدی شود.

وی با انتقال از شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرستان ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان از بروز تصادفات بی‌شمار در جاده‌های مرتبط به این شهرستان جلوگیری و سفر خوبی را برای شهروندان و مسافران فراهم کرد.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم بیش از پیش شاهد تعامل مردم و مسئولان در راستای رفع مشکلات موجود در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول