اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

صنایع‌دستی نیازمند توجه بیشتر مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: صنایع‌دستی در این استان نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

صنایع‌دستی نیازمند توجه بیشتر مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا باید در همه مراحل و موقعیت‌های زندگی و در همه اعضا و جوارح انسان حاکم و استوار باشد.

وی با اشاره به ایام‌البیض و حضور پرشور جوانان در برنامه‌های اعتکاف، اظهار داشت: باید سعی کنیم با افزایش برنامه‌های معنوی و ترویج آن، فضای معنوی را در جامعه گسترش دهیم.

نکونام با اشاره با فرارسیدن 20 خرداد گفت: این روز سالگرد شهید بالا مقام اسلام آیت‌الله سعیدی است که به معنای واقعی یکی از عالم‌های مکتب تشیع است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این عالم بزرگوار بر اثر شکنجه‌های رژیم پهلوی درگذشت ولی در نهایت توانست معنا و مفهوم واقعی مکتب تشیع را به ما برساند.

امام جمعه شهرکرد به دیگر حادثه 20 خرداد اشاره کرد و گفت: عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل قوا در این روز اتفاق افتاده است.

نکونام ادامه داد: بنی‌صدر که خیانت‌های زیادی از جمله عقب راندن جنگ را به نظام نوپای جمهوری اسلامی کرده‌ بود در نهایت امام را قانع کرد که حکم عدم کفایت او را به عنوان رئیس‌جمهور این مملکت اعلام کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک حقیقت آشکار از جانب پروردگار متعال دانست و تاکید کرد: امروزه بیداری اسلامی در منطقه برگرفته از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نکونام همچنین با اشاره به هفته محیط زیست گفت: خداوند متعال شرایط لازم را برای ادامه زندگی همه موجودات فراهم کرده که همه ما مسئول هستیم تعادل محیط زیست را برای ادامه زندگی و دستیابی انسان‌ها به کمال واقعی حفظ کنیم.

وی بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان به صنایع‌دستی این استان تاکید کرد و گفت: در سفری که تازگی به مناطق عشایری این استان داشتم متوجه شدم که صنایع‌دستی در بین عشایر جایگاه ویژه‌ای دارد که این امر نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان به صنایع‌دستی است.

نکونام ادامه داد: اگر بتوانیم زمینه لازم برای رونق بازار صنایع‌دستی فراهم کنیم به تولید و اشتغالزایی استان چهارمحال و بختیاری کمک قابل ملاحظه‌ای انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول