اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای جذب سرمایه‌گذاری خارجی

مشکلات گروه سرمایه‌گذار هندی توسط مسئولان یزد بررسی شد

خبرگزاری فارس: مسئولان اقتصادی یزد، مشکلات گروه سرمایه‌گذار هندی فعال در بخش فولاد را بررسی کردند.

مشکلات گروه سرمایه‌گذار هندی توسط مسئولان یزد بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی و دارایی استان یزد، مسئولان و متولیان امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری یزد طی نشستی مشترک با گروه سرمایه‌گذار کشور هند، مسائل و مشکلات این گروه اقتصادی فعال در بخش صنعت فولاد  استان را بررسی کردند.

در این نشست که در محل ستاد و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری این  استان برگزار شد، در زمینه فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز، صدور مجوزهای لازم، اعطای تسهیلات بانکی و ... برای احداث واحد تولیدی فولاد در استان بحث و تبادل نظر و تصمیماتی گرفته شد.

مسئولان امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان یزد برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی تلاش دارند و تاکنون با تشکیل نشست‌های مختلف و پیگیری‌های مستمر، زمینه‌های لازم را در این بخش فراهم کرده‌اند.

این پروژه شامل احداث کارخانه ذوب و نورد کامل با ظرفیت 400 هزار تن فولاد در سال با استفاده از آهن اسفنجی و قراضه به روش قوس الکتریکی برای تولید کلیه محصولات نورد نظیر میل‌گرد، تیرآهن، نبشی و .... با سرمایه‌گذاری 120میلیون دلار است.

"راج کمار"، رئیس هیئت سرمایه‌گذاری هندی در این نشست ضمن قدردانی از همکاری صورت گرفته، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان یزد را خوب ارزیابی کرد و در مورد سرمایه‌گذاری خود در یزد ابراز خرسندی کرد.

این سرمایه‌گذار هندی پیش از این، آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های احداث کارخانه تولید آجر مخصوص، احداث کارخانه سیمان سرباره‌ای و تولید طلا و جواهرات در استان یزد اعلام کرده بود.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول