اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باغملک:

مردم و مسئولان مصرف انرژی را در تابستان مدیریت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه باغملک گفت: مردم و مسئولان مصرف انرژی را در فصل گرما مدیریت کنند.

مردم و مسئولان مصرف انرژی را در تابستان مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه امروز باغملک با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مباحثی که هم مسئولان و هم مردم لازم است اهتمام لازم در آن داشته باشند این است که همگان مصرف انرژی را در این فصل مدیریت کنند تا مشکل قطعی برق در این ایام نداشته باشیم.

وی افزود: انتظار از مردم این است همانگونه که در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته‌اند در این امر مهم نیز مدیریت کنند و در مصرف بهینه برق در فصل گرما کوشا باشند.

هاشمی‌نژاد در ادامه به حضور پرشور مردم در بیست و سومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: قاطبه افرادی که در روز ارتحال حضرت امام (ره) در مرقد شریف آن بزرگوار گردهم آمدند با عشق به سوی اسلام و امام آمده بودند.

وی در ادامه به زحمات مسئولان کاروان‌های اعزامی و برگزارکنندگان این مراسم اشاره کرد و گفت: عده‌ای نیز زحمت کشیدند و مجاهد گونه تسهیلات بین راهی را برای زائران فراهم نمودند که جای سپاسگزاری دارد.

خطیب جمعه باغملک به بیان دلائل عشق و ارادت مردم به حضرت امام پرداخت و تاکید کرد: مردم به این خاطر به رهبر فقید خود عشق می‌ورزند زیرا که حیات او با زندگی مردم عجین و با درد مردم آشنا بود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین پیام حضور مردم در مراسم سالگرد امام این بود که ایشان عزت را برای ما و نسل آینده به ارمغان آورد و مردم با عشق به این عزت به پابوسی امام رفتند.

هاشمی‌نژاد گفت این حضور خود حامل بزرگ‌ترین پیام برای دنیای استکبار، مخالفان نظام و حکام عربستان است که خون مردم بی‌گناه بحرین را می‌ریزند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول