اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

مسئولان تربیت بدنی اردکان را دریابند

خبرگزارس فارس: امام جمعه اردکان با انتقاد از شرایط بحرانی اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اردکان از مسئولان استان یزد خواست تا نسبت به تعیین مدیر این مجموعه به سرعت اقدام کنند.

مسئولان تربیت بدنی اردکان را دریابند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اردکان با اشاره به تحولات اخیر کشور سوریه اظهار داشت: استکبار جهانی با عنوان کمک به مردم سوریه، شورشیان و اخلال‌گران را مورد حمایت مالی قرار می‌دهد و سعی دارد منافقانه، بازی را به نفع منافع پلید خود در منطقه به اتمام برساند.

امام جمعه اردکان اضافه کرد: متاسفانه آمریکا و سران غرب در بحرین خلاف سیاست خود در سوریه را در پیش گرفته‌اند و با وجود فشارها و ظلم‌های مضاعفی که به مردم شیعه بحرین وارد می‌شود با چنگ و دندان حکومت نامشروع و ظالم بحرین را که مطیع اوامر آنهاست، حفظ کرده‌اند.

حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نمازجمعه همچنین با انتقاد از وضعیت نابسامان تربیت بدنی در شهرستان اردکان، از مسئولان استان یزد خواست تا با تعیین مدیری لایق و توانا برای این مجموعه، مشکلات جوانان و ورزشکاران اردکانی را رفع کرده و ظرفیت‌های ویژه شهرستان در امر ورزش را مورد حمایت و توجه جدی قرار دهند.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی به امر حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: اگر تحول فرهنگی در کشور انجام نمی‌شد، انقلاب اسلامی به تمامی اهداف خود دست نمی‌یافت و امروز نیز یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، اسلامی شدن دانشگاه‌هاست که امیدواریم مسئولان کشور و استان توجه ویژه‌ای به این امر مهم داشته باشند.

حسینی همچنین بر گسترش تعامل و همکاری‌های بیش از پیش مردم با ماموران نیروی انتظامی تاکید کرد و اظهار داشت: در اجرای طرح امنیت اجتماعی، مردم نقش تعیین کننده‌ای را بر عهده دارند و انتظار می‌رود مردم در نهایت هوشیاری و درایت، ماموران نیروی انتظامی را در برخورد با آثار شوم تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی یاری رسانند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول