اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر:

مسئولان نماینده مردم را در حل مشکلات کمک کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر گفت: مهم‌ترین هدف برای نماینده مردم جز حل مشکلات نیست و انتظار داریم که همه مسئولان در این زمینه نماینده مردم را یاری کنند.

مسئولان نماینده مردم را در حل مشکلات کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله سامری ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین برنامه اینجانب به عنوان نماینده مردم خرمشهر ارتباط بیش از پیش با علما و دلسوزان شهر و استفاده از نقطه نظرات آنان برای رفع موانع و مشکلات شهر است.

وی ادامه داد: وجود اختلاف سلیقه یک امر طبیعی است اما نباید این اختلاف سلیقه باعث جلوگیری از ارائه خدمات بهتر به مردم شریف شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسایل و اختلافات سلیقه  ظلمی در حق مردم و نظام است و سد راهی برای رفع مشکلات مردم محروم می‌شود.

سامری در ادامه سخنان خود تعامل و همدلی را کمک بزرگی در پیشبرد اهداف، توسعه اقتصادی و رفع مشکلات مردم محروم و مستضعف این شهر دانست و گفت: بایستی همه دلسوزان به تقویت تعامل و همدلی کمک کنند.

وی افزود: مهم‌ترین هدف برای نماینده مردم جز حل مشکلات و رفع موانع موجود نیست و انتظار داریم که همه مسئولان در این زمینه نماینده مردم را یاری کنند.

سامری ادامه داد: بنا بر این انتظار دارم در این چهار سال ضمن استفاده از نقطه نظرات علمای این شهر در کنار همدیگر به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد با انعکاس مطلوب مشکلات، با همکاری مسئولان استانی و کشوری زمینه رفع آنها هر چه سریعتر فراهم شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول