اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس:

گیلان بزرگ‌ترین شاخص جمعیتی بیکار کشور را دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت:گیلان با وجود قطب مهم کشاورزی دارای بزرگ‌ترین شاخص جمعیتی بیکار است.

گیلان بزرگ‌ترین شاخص جمعیتی بیکار کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حمیدرضا خصوصی‌ثانی ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری در سالن فرمانداری این شهرستان با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات کانون‌های ثروت و قدرت را درهم شکستند.

وی با بیان اینکه انتخابات میدان تعامل و تعارض افکار و برخوردهای دوستانه است، تصریح کرد: انتخابات با تمام دغدغه و هیجانات خود با شکوه به پایان رسید.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، تحریم‌های امروز را از موانع و سختی‌های بزرگ کنونی در کشور برشمرد و افزود: اهمیت نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی نیز طبق این تحریم‌ها و فشارهای خارجی است.

وی، همگان را به همکاری در راستای تحقق پیام مقام معظم رهبری در سال جاری دعوت کرد و یادآور شد: راه‌های جهادی را باید جهاد گونه طی کرد.

خصوصی‌ثانی، خلعت نمایندگی را بسیار فریب دهنده، زیبا و ظریف عنوان کرد و گفت: در خلعت نمایندگی باید جان و تمام وقت خود را برای خدمت به مردم هزینه کرد.

وی، با بیان اینکه گیلان قطب مهم و بزرگ کشاورزی در کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: گیلان با وجود قطب مهم کشاورزی دارای بزرگ‌ترین شاخص جمعیتی بیکار است.

به گفته این نماینده، گیلان با وجود مظلومیت‌های زیاد با تعامل، وحدت، صبر و شکیبایی و درک متقابل مسئولان می‌تواند احیا شود.

وی، درباره شایعات مردمی نسبت به جابه‌جایی برخی از مدیران و مسئولان صومعه‌سرا، گفت: بنده در فکر خدمت‌های شایسته با همکاری و همیاری تمام مدیران حاضر هستم و به تغییر و تحولات مدیریتی فکر نمی‌کنم بلکه راه خدمات مسئولان قبلی را ادامه می‌دهم.

خصوصی‌ثانی، از ورود خود به عرصه انتخاباتی اظهار پشیمانی کرد و یادآور شد: جایگاه و وظایف نمایندگی مجلس را تا به این حد خطیر و دشوار نمی‌پنداشتم.

وی، از مدیران صومعه‌سرا خواست برای ارائه خدمات شایسته به مردم به صورت روزانه آمارهایی از عملکرد خود را ارائه کنند و برای برطرف کردن مشکلات حوزه اداری خود راهکار مناسب بیندیشند.

ا‌نتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول