اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

مجلس به جای دعواهای بی‌نتیجه به فکر مردم باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: مجلس به جای دعواهای بی‌نتیجه باید به فکر حل مشکلات مردم باشد تا رضایت خداوند نیز جلب شود.

مجلس به جای دعواهای بی‌نتیجه به فکر مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خلخال اظهار داشت: در حال حاضر دو معضل بیکاری و گرانی اقشار مختلف جامعه را رنج می‌دهد و در چنین فضای پرتنشی نباید مجلس و دولت وقت ارزشمند خود را صرف دعواهای بی‌مورد کنند چرا که وحدت قوا و تعامل دولت و مجلس بهتر می‌تواند مشکل جامعه را حل کند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس نهم همچون نمایندگان مجلس هشتم نباید خود را به غفلت و بی‌خبری بزنند و طرح خود نظارتی را در برنامه و دستور کار خود قرار ندهند.

امام جمعه خلخال خاطرنشان کرد: دشمن امروز با هدف دامن زدن به اختلافات قوا و اقشار مختلف مردم در جامعه ظاهر شده و تلاش می‌کند اهداف شوم خود را با دست نمایندگان مردم به ثمر بنشاند.

رشتبری نمایندگان مجلس را به توجه ویژه به منویات امام راحل خواند و ادامه داد: اگر نمایندگان این بیانات ارزشمند را آویزه گوش خود کنند هرگز ارج و قرب خدمت را به دعوا و درگیری ترجیح نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس نباید از دشمن غافل شوند و با افتادن در میدان تعارضات و اختلافات سیاسی حقیقت خواسته و مطالبه مردم را کنار بگذارند.

خطیب جمعه خلخال با بیان اینکه هم اکنون شتاب علمی و توسعه و عمران و آبادانی در کشور مشهود است اضافه کرد: ما به یقین طرح دشمن را با ناامیدی مواجه خواهیم کرد چرا که آنها نمی‌خواهند سربلندی این ملت را مشاهده کنند.

رشتبری به سخنان مقام معظم رهبری در 14 خردادماه اشاره کرد و افزود: توجه به عزت و سربلندی ایران و ایرانیان و ارزش‌های اصیل اسلامی از نکات قابل تامل و تاکید رهبر معظم انقلاب است که همه باید به آن عمل کنند.

وی سالروز رحلت آیت‌الله مشگینی و آیت‌الله محمدرضا سعیدی را در زندان‌های رژیم سفاک پهلوی تسلیت گفت و خواستار ارزش‌گذاری بیشتر جامعه به عظمت و جایگاه روحانیت شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول