اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

مجلس منافع مردم را به منافع اشخاص ترجیح می‎دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‎های آزادشهر و رامیان گفت: نمایندگان مجلس نهم منافع ملی که سهم مردم بخش مهمی از آن است را به منافع شخص ترجیح می‎دهند و از حق و حقوق مردم نمی‎گذرند.

مجلس منافع مردم را به منافع اشخاص ترجیح می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا صابری صبح امروز در بین جمعی از مسئولان و کشاورزان شهرستان رامیان اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در نخستین روز کاری خود در دوره جدید میزبان وزیر جهاد کشاورزی بود و گزارش‎هایی از فعالیت‎های وزارتخانه جهاد کشاورزی در اختیار نمایندگان مردم قرار داده شد که در بعضی از موارد نمایندگان قانع نشدند و مقرر شد در یک فرصت دیگر به این موضوع رسیدگی شود.

وی خاطر نشان کرد: در ارتباط با حق و حقوق شما که همه از طبقه کارگر و زحمتکش جامعه هستید تمام سعی‎مان را به کار می‎گیریم و برابر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قوانین شرعی رفتار خواهیم کرد تا نتیجه‌ای که عاید می‎شود سعادت فردی و اجتماعی ما را به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: میدان بار تازه تاسیسی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم نقطه پیوند تولید و مصرف است و نقش مهمی را در عرضه محصولات کشاورزان ما که همواره دغدغه بازار فروش مطمئن را داشتند ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است از طرح و برنامه‎های بخش مختلف به ویژه صنایع وابسته به بخش کشاورزی حمایت کنیم تا علاوه بر اشتغالزایی در پویایی بخش کشاورزی هم سهیم باشیم.

صابری ادامه داد: ارتباط نزدیک بنده به عنوان نماینده مردم با مسئولان و مردم حوزه انتخابیه پشتوانه محکمی برای شناخت نیازهای حوزه انتخابیه خواهد بود لذا از ارائه طرح و برنامه‎های سازنده خود که به توانمندسازی منطقه، استان و نهایتا کشور در حوزه‎های مختلف کمک می‎کند دریغ نکنید که مشتاقانه نیازمند همکاری و مساعدت شما هستیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول