اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ایلام در مجلس:

حل مشکلات مردم مهم‌ترین برنامه نمایندگان مجلس باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام، شیروان چرداول، ایوان، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: شنیدن و حل مشکلات مردم مهم‌ترین برنامه نمایندگان مجلس باشد.

حل مشکلات مردم مهم‌ترین برنامه نمایندگان مجلس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد شوهانی ظهر امروز در دیدار با مردم مناطق روستاهای حوزه شیروان چرداول اظهار داشت: استان ایلام دارای قابلیت‌های مختلفی در حوزه نفت و گاز است که می‌توان با عنایت به این دو ظرفیت در راستای توسعه همه‌جانبه ایلام گام برداشت.

وی ادامه داد: استان در حال توسعه ایلام بیش از گذشته نیازمند توجه مسئولان و مدیران امر بوده که باید در راستای حل مشکلات این منطقه تلاش شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ایجاد راه به عنوان مهم‌ترین مولفه توسعه باید مدنظر مسئولان امر در استان ایلام قرار گیرد.

شوهانی تصریح کرد: در حال حاضر بخش کشاورزی در استان ایلام محور توسعه شناخته شده که باید در این راستا نیز تلاش‌هایی صورت گیرد.

نماینده مردم ایلام، شیروان چرداول، ایوان، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اعلام مسئولان امر احداث شش سد در استان ایلام در دستور کار قرار دارد که اجرای این طرح‌ها تحول بزرگی در حوزه کشاورزی استان ایلام روی خواهد داد.

دیدار با مردم روستاهای بخش شیروان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه احمد شوهانی نماینده مردم ایلام، شیروان چرداول، ایوان، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی به شهرستان شیروان چرداول از توابع استان ایلام بود.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول