اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

نظارت بی‌طرفانه مجلس به عملکرد دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نهم باید نظارت بی‌طرفانه به عملکرد دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.

نظارت بی‌طرفانه مجلس به عملکرد دستگاه‌های اجرایی

 عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم مجلس علاوه بر قانونگذاری نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی است که این نظارت‌ها باید به دور از هرگونه غرض باشد.

وی با بیان اینکه قوانینی که در مجلس به تصویب می‌رسند قوانین دقیق، عمیق و قابل اجرا هستند، تصریح کرد: باید این امر در مجلس نهم نیز اینگونه پیش رود.

این نماینده افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس خانه ملت بوده و بالاترین مرجع در کشور است پس باید در این خانه حرمت‌ها حفظ شود.

فتاحی با بیان اینکه در نظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مجلس دارای ویژگی‌های خاصی است که از آن جمله می‌توان به تصویب قوانین منسجم و کارآمد و بی‌طرف بودن مجلس اشاره کرد.

وی با تاکید بر دوری تمام نمایندگان مجلس نهم از هرگونه جنجال، گفت: دوری از برخی مسائل که مجلس را از اهداف اصلی خود دور می‌کند، یکی از مواردی است که در ابتدای مجلس نهم باید یادآور شد.

فتاحی با بیان اینکه در حال حاضر موضوعات مهمی در سطح ملی و بین‌المللی داریم که با توجه به آن‌ها می‌توانیم کمک زیادی به کشور کنیم، گفت: دوری از هرگونه تفرقه و دودستگی در مجلس سبب پیشرفت کشور شده و مجلس هم به اهداف متعالی خود که همان تعالی ایران اسلامی است دست خواهد یافت.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول