اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه زاهدان:

پیام رهبری به نمایندگان مجلس نصایح پدری دلسوز به فرزندانش است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: پیام مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس نهم، نصایح پدری دلسوز به فرزندانش در خانه ملت است که باید آنها این بیانات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

پیام رهبری به نمایندگان مجلس نصایح پدری دلسوز به فرزندانش است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان زاهدان در مصلای قدس اظهار داشت: نهمین دوره مجلس در حالی هفته گذشته نخستین جلسه علنی خود را آغاز کرد که 262 نماینده حضور داشتند که از این تعداد 180 نفر نیروهای جدیدی هستند که برای اولین بار پا به بهارستان گذاشتند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نهم با استفاده از تجربه دوره‌های مجلس پیشین به فعالیت‌های خود غنا دهند، افزود: مقام معظم رهبری در پیام خود به مجلس نهم در ابعاد مختلف، نمایندگان را مورد خطاب قرار داده است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان بر تعامل نمایندگان مجلس مردم سیستان‌وبلوچستان با مسئولان استانی تاکید کرد و بیان داشت: نمایندگان مردم سیستان‌وبلوچستان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از کارهای انفرادی پرهیز کنند و با مسئولان عالی رتبه استان برای هر گونه فعالیتی، اتاق فکر تشکیل دهند.

سلیمانی به کتابت نامه امام جواد(ع) به فرماندار سیستان اشاره کرد و گفت: کتابت نامه امام جواد(ع) به فرماندار سیستان از سوی 50 نفر از خوشنویسان برتر در آیین خطبه‌های نماز جمعه شهرستان زابل، یک حرکت هوشمندانه از سوی مدیریت جدید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان است.

وی به آغاز روزهای آسمانی پروردگار اشاره کرد و افزود: ذوق و شوق جوانان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از آغاز یک تحول بنیادی در قشر جوان جامعه خبر می‌دهد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول