اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی:

نمایندگان مجلس با تمام توان در خدمت محرومان و مستمندان باشند

خبرگزاری فارس:‌ یکی از مراجع تقلید در قم گفت: نمایندگان مجلس با تمام توان در خدمت محرومان و مستمندان باشند.

نمایندگان مجلس با تمام توان در خدمت محرومان و مستمندان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پنجشنبه شب در دیدار اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: آنچه امروز موجب بیداری اسلامی و جنبش آزادیخواهان در سرتاسر جهان شده، به طور قطع پیام‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از بزرگان انقلاب با الگو گرفتن از پیام‌رسانی حضرت زینب کبری(س) در کربلا، پیام انقلاب را به خارج از مرزها صادر کرده‌اند خاطر نشان کرد: مسئولان در نظام اسلامی در هر پست و جایگاهی که باشند، باید پیام‌رسان انقلاب بوده و از هر سو الگو و نمونه باشند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آیات نورانی قرآن کریم است تصریح کرد: در برهه حساس کنونی که دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به کشورمان صف‌آرایی کرده‌اند، وظایف نمایندگان مجلس و مسئولان نظام بسیار حساس‌تر از همیشه خواهد بود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمنی مستکبران با ایران اسلامی بمب هسته‌ای نبوده و آنها با اصل و اساس انقلاب مشکل دارند گفت: انقلاب مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) بار دیگر اسلام را به صحنه اجتماع بازگرداند و به برکت انقلاب مستکبران روزبه‌روز تضعیف و مستضعفان و آزادی‌خواهان تقویت می‌شوند.

آیت‌الله نوری‌همدانی همچنین مردم را از مهمترین ارکان انقلاب اسلامی و امنیت، ارزانی و ایجاد کار و اشتغال را از جمله مهمترین خواسته‌های مردم دانست و گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وظایف و تکالیف مهمی بر عهده داشته و باید همواره از همه توان خود برای خدمت به مردم به ویژه محرومان و مستمندان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد نظام اسلامی در کشورمان مرهون ولایت فقیه و مرجعیت است اظهار داشت: مردم از زبان ولایت و مرجعیت همان سخن رسول‌الله و ائمه اطهار(ع) را می‌شنوند و با جان و دل در مسیر روحانیت و مرجعیت برای رسیدن به افق روشن ظهور حضرت ولیعصر(عج) گام برمی‌دارند.

این مرجع تقلید در ابتدای سخنان خویش ضمن تسلیت رحلت جانسوز حضرت زینب(س)، ایشان را تربیت یافته مکتب رسول‌الله(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) عنوان کرد و گفت: زینب کبری(س) پس از ظهر عاشورا پرچم قیام اباعبدالله الحسین(ع) را در دست گرفت و اگر مجاهدت‌ها و پیام‌رسانی ایشان نبود، برکات و ثمرات عاشورا وجود نداشت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول