اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس در گفت و گو با فارس:

5+1 از مطالبات نامشروع خود دست بردارد/ یک‌شنبه تکلیف کمیسیون‌های مجلس ‌مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنش میان دولت و مجلس باید کاهش پیدا کند، گفت: تکلیف کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی نهم، تا یک‌شنبه هفته آینده مشخص می‌شود.

5+1 از مطالبات نامشروع خود دست بردارد/ یک‌شنبه تکلیف کمیسیون‌های مجلس ‌مشخص می‌شود

سیدامیرحسین قاضی‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حضور در کمیسیون‌‌های مختلف مجلس نهم، اولویت‌های خود را مشخص کرده‌اند و تا یک‌شنبه هفته آینده تکلیف حضور آنها در این کمیسیون‌ها مشخص می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نهم ادامه داد: در برخی از کمیسیون‌ها تراکم و تقاضای نمایندگان بسیار زیاد است و در مقابل برای برخی از کمیسیون‌ها، تقاضا بسیار اندک است.

قاضی‌زاده یادآور شد: در کمیسیون‌هایی که تقاضا زیاد است، روسای شعب به همراه یکی از نواب رئیس مجلس جلسه تشکیل می‌دهند و تقاضای نمایندگان را برای عضویت در این کمیسیون‌ها بررسی و در نهایت افراد واجد صلاحیت برای عضویت در کمیسیون‌ها را انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به تمایل بالای نمایندگان برای حضور در برخی از کمیسیون‌های خاص، اشاره کرد: برای این امر دلیل واضح و روشنی را نمی‌توان بیان کرد و شاید تصور نمایندگان این باشد که بعضی از کمیسیون‌ها دارای کارکرد بیشتری در حوزه‌های انتخابیه هستند.

قاضی‌زاده در خصوص سال پایانی عمر سیاسی دولت نهم نیز، افزود: مجلس باید تلاش کند تا در مدت باقی مانده از عمر دولت نهم، برنامه‌های ارائه شده از سوی دولت را با جدیت دنبال کند و هم‌چنین باید تلاش کرد تا تنش میان دولت و مجلس به حداقل ممکن برسد تا در فضایی آرام برنامه‌ها دنبال شود.

وی با اشاره به مذاکرات مسکو میان ایران و 1+5، خاطرنشان کرد: مذاکرات مسکو، در واقع ادامه زنجیره مذاکرات میان ایران و 1+5 است و امیدوارم کشورهای غربی در این مدت باقی مانده و هم‌چنین در روند مذاکرات، دست از مطالبات نامشروع خود بردارند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تهدیدات و تحریم‌های غرب، کاملاً بی‌اثر است و ملت ایران در طول 30 ‌سال گذشته همواره نشان داده‌اند که اعتنایی به این تهدیدات ندارند و از حقوق حقه خود کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول