اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته خوابگاه‌ها صورت می‌گیرد

افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: افتتاح چندین پروژه و طرح عمرانی، فرهنگی و خوابگاهی از برنامه‌های هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه زنجان است.

افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی دانشگاه زنجان

جمال داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نخستین روز از هفته خوابگاه‌ها که از 22 اردیبهشت ماه جاری آغاز شده است، با عنوان خوابگاه‌سازی، ارزش اسلامی و نیاز ملی نامگذاری شده است که طرح موضوع لزوم مشارکت عمومی در تامین مسکن دانشجویی و ساخت خوابگاه‌ها، تجلیل از خیرین و واقفان، تشویق علاقه‌مندان و متقاضیان برای ایجاد خوابگاه غیردولتی با توجه به اشتغالزایی و توجیه اقتصادی از برنامه‌های این روز است.

وی با اشاره به نامگذاری روز دوم این هفته با عنوان خوابگاه، خانواده و فرهنگ تصریح کرد: اجرای مسابقات مختلف فرهنگی، برگزاری جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی با موضوع خوابگاه و زندگی خوابگاهی، برگزاری جشنواره عکس و کاریکاتور خوابگاه، اهدای کتاب و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌های خوابگاهی، معرفی و افتتاح خانه‌های فرهنگ، برگزاری نشست‌های خاطره‌گویی، تجلیل از جانبازان و ایثارگران خوابگاه‌ها و سخنرانی اساتید دانشگاهی از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان از برگزاری مراسم تقدیر از خیرین خوابگاه ساز، انتخاب اتاق نمونه و دانشجوی نمونه خوابگاه، تقدیر از خوابگاه‌های غیردولتی، تقدیر از مسئولان و جلب مشارکت با برگزاری مسابقات مختلف همزمان با سومین روز از هفته خوابگاه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: این روز با عنوان خوابگاه، مشارکت‌های مردمی و توسعه خوابگاه‌های غیردولتی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه دعوت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی و مسئولان استان برای بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی، بازدید دانشجویان از ابنیه‌های تاریخی استان، تقدیر از سرپرستان خوابگاهی موفق، برپایی کارگاه آموزشی برای سرپرستان خوابگاه‌ها از برنامه‌های روز چهارم این هفته است، افزود: این برنامه‌ها روز دوشنبه که با عنوان خوابگاه، نوآوری، مدیریت بهتر و حمایت از سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، برگزار می‌شود.

داودی با اشاره به نامگذاری روز پنجم این هفته با عنوان خوابگاه، زندگی جمعی، مشارکت دانشجویان در مدیریت اجرایی یادآور شد: راه‌اندازی بازارچه‌های دانشجویی در محوطه خوابگاه‌ها، معرفی تعاونی‌های دانشجویی، استفاده از مشارکت دانشجویان در امور خوابگاه‌ها، تهیه و توزیع ویژه‌نامه و کتابچه در حوزه ترویج و تبیین حقوق شهروندی و زندگی جمعی از برنامه‌های این روز است.

وی از بهسازی و نظافت محیط خوابگاه‌های دانشجویی، تهیه و توزیع جزوات با موضوعات خوابگاه و زندگی خوابگاهی، اجرای برنامه‌های آموزشی در هفته خوابگاه‌ها خبر داد و گفت: در روز خوابگاه، ورزش، ایمنی و سلامت برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به نامگذاری آخرین روز هفته خوابگاه‌ها با عنوان خوابگاه و هدفمند‌سازی خدمات خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های هدفمندسازی ارائه خدمات خوابگاهی، بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی خوابگاه‌ها، بازسازی و بهسازی امکانات و تجهیزات خوابگاهی از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول