اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح‌های عمرانی دانشگاه زنجان خبر داد

اجرای پروژه باغ ایرانی در دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول طرح‌های عمرانی دانشگاه زنجان از اجرای پروژه باغ ایرانی در دانشگاه زنجان در سال جاری خبر داد.

اجرای پروژه باغ ایرانی در دانشگاه زنجان

مهدی قدیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: فاز نخست بزرگ‌ترین عملیات محوطه‌ سازی دانشگاه زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه باغ ایرانی به مساحت یک هکتار در دانشگاه زنجان در سال جاری اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه در حد فاصل ساختمان مرکزی و سلف سرویس دانشگاه آغاز شده است.

مسئول طرح‌های عمرانی دانشگاه زنجان با بیان اینکه پروژه باغ ایرانی شامل استخر، استراحتگاه، فضای ورزشی و نمایشگاهی است، یادآور شد: عملیات اجرایی آن در حال حاضر آغاز شده است.

وی با اشاره به بهره برداری تا شش ماه آینده از این باغ در دانشگاه زنجان تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از این باغ انجام شده است.

علی محمدی با بیان اینکه فاز دوم این طرح پس از پایان فاز نخست اجرایی می‌شود، افزود: مجموعه باغ ایران در مجموع در پنج هکتار احداث می‌شود.

وی ایجاد فضای نمایشگاهی، فضای باز ورزشی و استراحتی را از دیگر مجموعه‌های باغ ایرانی در فاز دوم عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای اجرای این پروژه انجام شده است.

مسئول طرح‌های عمرانی دانشگاه زنجان از آغاز محوطه سازی در 430 هکتار در دانشگاه زنجان خبر داد و افزود: این فضاها در اطراف درب دانشگاه زنجان، دانشکده‌ها، خوابگاه‌های خواهران و فضاهای دانشگاه ساماندهی می‌شوند.

وی با بیان اینکه کمبود اعتبارات از مشکلات اجرای طرح‌های مختلف در دانشگاه زنجان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: با اختصاص اعتبارات بیشتر امکان اجرای پروژه‌ها بیشتر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول