اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان خبر داد

اعزام دانشجویان دانشگاه زنجان از 17 اسفند به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: دانشجویان دانشگاه زنجان از 17 اسفند ماه سال جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

اعزام دانشجویان دانشگاه زنجان از 17 اسفند به مناطق عملیاتی

اکبر چگینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان همچون سال‌های گذشته در حرکتی ارزشمند اقدام به اعزام 300 نفر از دانشجویان می‌کند.

وی با بیان اینکه در این دوره خواهر و برادر به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه زنجان در قالب سیزدهمین دوره اردوی راهیان نور با شعار شهدا طلایه‌داران بیداری اسلامی به مشهد شهدا اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این اردو از تاریخ 17 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشجویان تا 23 اسفند ماه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

چگینی با بیان اینکه دانشجویان از تاریخ چهارم اسفندماه نام‌نویسی کردند، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور دانشجویان در مشهد شهدا انجام شده است.

وی بازدید از یادمان‌های شرهانی، فتح‌المبین و خرمشهر از برنامه‌های روز نخست کاروان‌های راهیان نور عنوان کرد و افزود: دانشجویان در روز دوم از شهر خرمشهر، نهر خیّن، شلمچه و خرمشهر بازدید می‌کنند.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان از بازدید پاسگاه زید، طلائیه و هویزه در روز سوم خبر داد و گفت: دانشجویان در روز چهارم از  مناطق عملیاتی چزابه، کانال حنظله، فکه و دوکوهه بازدید می‌کنند.

وی بر ضرورت انتقال ارزش‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و افزود: کاروان‌های راهیان نور نقش به سزایی در ترویج و انتقال فرهنگ جبهه و جنگ به نسل‌های آینده بر عهده دارند.

چگینی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای اعزام کاروان‌های راهیان نور تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور با تاکیدات مقام معظم رهبری آغاز شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول