اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان خبر داد

اختصاص‌ 45 درصد فعالیت‌های دانشگاه علمی ـ کاربردی زنجان به صنعت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان گفت: 45 درصد از فعالیت‌های دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان در حوزه صنعت است.

اختصاص‌ 45 درصد فعالیت‌های دانشگاه علمی ـ کاربردی زنجان به صنعت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد فتحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با حضور معاون آموزشی دانشگاه علمی ـ کاربردی و هیئت همراه پروژه‌هایی عمرانی در استان زنجان افتتاح شده است، اظهار داشت: ساختمان I.T مرکز آموزشی علمی ـ کاربردی ابهر در 550 مترمربع از جمله پروژه‌هایی بود که روز گذشته افتتاح شد.

وی ساختمان مرکز آموزشی علمی ـ کاربردی شهرداری صائین قلعه در یک هزار مترمربع را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده اعلام کرد و افزود: این پروژه با اعتبار 580 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان آموزشی ستاد مرکزی دانشگاه علمی ـ کاربردی را با اعتبار 21 میلیارد ریالی، دیگر برنامه اجرا شده در مدت زمان حضور معاون آموزشی دانشگاه علمی ـ کاربردی در زنجان اعلام کرد و اضافه کرد: این ساختمان در 4 هزار مترمربع زیر بنا و در 6 طبقه ساخته می‌شود.

وی تعداد دانشجویان دانشگاه علمی- کاربردی استان زنجان را 8هزار نفر اعلام کرد و گفت: این دانشجویان در 15 مرکز علمی- کاربردی استان تحصیل می‌کنند.

فتحی با اشاره به اینکه 44 درصد از دانشجویان دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان به صورت ترمی تحصیل می‌کنند، اضافه کرد: 56 درصد از دانشجویان هم به صورت پودمانی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

وی 77 درصد از دانشجویان دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان را دانشجویان مقطع کاردانی و 23 درصد را دانشجویان مقطع کارشناسی اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان با بیان اینکه 73 درصد از دانشجویان دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان آزاد هستند، ادامه داد: 27 درصد باقیمانده دانشجویان در راستای ارتقای سطح توانمندی از ارگان‌های مختلف پذیرفته شده‌اند.

وی تصریح کرد: در راستای اهداف دانشگاه علمی ـ کاربردی 74 درصد از دانشجویان این دانشگاه بومی هستند.

فتحی 63 درصد از دانشجویان دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان را مرد و 37 درصد را زن عنوان کرد.

وی تاکید کرد: 45 درصد از فعالیت‌های دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان در حوزه صنعت انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی- تکاربردی استان زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان در 77 رشته دانشجو پذیرش می‌کند، افزود: 23 رشته از مجموع این رشته‌ها مدیریت و خدمات، هفت رشته فرهنگ و هنر، 10 رشته کشاورزی و 37 رشته صنعتی هستند.

وی تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان را 4 هزار و 369 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول