اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره):

دوره آموزشی مجدد ضیافت اندیشه از 15 بهمن برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) گفت: از 15 بهمن دوره آموزشی مجدد ضیافت اندیشه برگزار می‌شود.

دوره آموزشی مجدد ضیافت اندیشه از 15 بهمن برگزار می‌شود

مجید شریفی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در این دوره از جلسات عوامل موفقیت برای افراد 13 تا 17 ساله بررسی و روش‌های برقراری ارتباط موثر به مقطع سنی 18 تا 25 ساله آموزش داده می‌شود.

وی افزود: روش برقراری ارتباط موثر دارای برخی اصول کلی بوده و منحصر به ارتباط با شخص خاصی نیست که در سه جلسه آموزشی برای مخاطب بیان می‌شود.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) در ادامه گفت: پس از طی این سه جلسه مخاطب چگونگی برقراری ارتباط با پدر و مادر، دوست، جنس مخالف و دیگر افراد را به صورت تخصصی‌تر می‌آموزد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان دارای 11 فرهنگسرای محله محور است، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این طرح از اعضای کانون دختران فرهنگسراهای محله‌محور شهرداری هستند که برای گفت‌و‌گو و تبادل‌نظر پیرامون موضوع مطرح شده در مجتمع امام خمینی(ره) گرد هم می‌آیند.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) به هدف برگزاری این جلسه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: یک هزار پایگاه فرهنگی مساجد در سطح شهر اصفهان وجود دارد که کمتر از 100 عدد از آنها متعلق به خانم‌ها است.

وی اضافه کرد: از طرفی 80 درصد از مخاطبان فرهنگسراها بانوان هستند که تمام این موارد از لزوم برنامه‌ریزهای منسجم‌تر برای این قشر از جامعه حکایت دارد.

شریفی‌فر در ادامه تاکید کرد: بنابراین طی جلسه‌هایی با حضور کارشناسان تصمیم بر آن شد که به جای اینکه هر فرهنگسرا به طور مجزا برای خانم‌ها برنامه‌ریزی کند تمام آنها را در یک نقطه متمرکز و به آموزش دسته‌جمعی این گروه‌های سنی از دختران بپردازیم.  

وی با اشاره به اینکه دوره اول ضیافت اندیشه تابستان گذشته برگزار شد، تصریح کرد: از ابتدای آبان‌ماه دوره بعدی این طرح آغاز شده که تا آخر اسفند ادامه دارد.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) ادامه داد: البته در حال حاضر این جلسه‌ها از نیمه دی تا نیمه بهمن‌ ماه برای امتحان‌های دانش‌آموزان تعطیل است، اما از 15 بهمن‌‌ماه بار دیگر آغاز می‌شود و به جز افراد قبلی علاقه‌مندان جدید نیز می‌توانند در این سلسله برنامه‌ها شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مدیران فرهنگسراهای محله‌محور برای اولویت‌بندی و انتخاب مباحث این طرح دور هم جمع شدند، تصریح کرد: در انتخاب مبحث‌های طرح ضیافت اندیشه سعی کرده‌ایم جنبه‌ای پلکانی را نیز در نظر بگیریم به این معنا که موضوع جلسه‌ها مستقل است، اما با یکدیگر پیوستگی دارد.

شریفی‌فر اضافه کرد: این موضوع سبب می‌شود موضوع جلسه‌ها برای افرادی که از دوره اول در آن حضور داشتند تکراری نشود و مخاطب با شرکت در آن سیری پلکانی و تکاملی را طی کند، ضمن اینکه مخاطب جدید نیز بتواند از این مباحث استفاده کند.

وی تاکید کرد: البته به شرکت‌کنندگان جدید همانند دیگر مخاطبانی که از ابتدای دوره در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند گواهی پایان دوره تعلق نمی‌گیرد.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه اساتید مختلفی در اجرای این طرح با ما همکاری می‌کنند، گفت: برای اجرای این طرح از روانشناسان، مشاوران و کارشناسان مذهبی کمک گرفته‌ایم و تاکنون افرادی مانند دکتر زمانی،حجت‌الاسلام صغیرا، دکتر یوسفی و قاسم‌زاده با ما همکاری کرده‌اند و به زودی کارشناسانی جدید نیز به جمع ما می‌پیوندند.

*امکان استفاده از فضای اردوگاهی مجتمع برای ارگان‌های فرهنگی

شریفی‌فر با بیان اینکه امکان استفاده از فضای اردوگاهی مجتمع امام خمینی(ره) برای ارگان‌های فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: این مجتمع دارای فضای سبزی است که محصور شده و به شکل اردوگاهی مجهز به زمین‌های ورزشی، یخچال، اجاق گاز و غیره شده است.

وی افزود: گروه‌های مختلف مانند مدارس، مهدکودک‌ها، مراکز فرهنگی می‌توانند از این مکان که قابلیت پوشش 200 نفر را دارد برای فعالیت‌های اردوگاهی خود استفاده کنند.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه عمده مخاطبان ما مراکز فرهنگی، مساجد و مدارس هستند، گفت: هدف ما استفاده فرهنگی این ارگان‌ها از این مکان است و به همین دلیل با هزینه بسیار اندکی برای اردوهای یک روزه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ورودی این مکان برای هر نفر 100 تومان است و به صورت تلفنی رزرو می‌شود، ضمن اینکه این مکان از بخش اداری مجموعه جداست و خانواده‌ها نیز می‌توانند از فضای این اردوگاه برای مهمانی‌های خانوادگی خود استفاده کنند.

به گزارش فارس، علاقه‌ مندان برای شرکت در برنامه‌های آموزشی این مجتمع می‌توانند به نشانی خیابان آتشگاه، خیابان نبوی‌منش، مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 7661946 تماس بگیرند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول