اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اراک:

ملت ما فریب بازی‌های 1+5 را نمی‌خورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اراک گفت: گروه 1+5 می‌خواهد بر سر ملت ما بازی در بیاورد اما بدانند ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی هرگز فریب بازی‌های 1+5 را نمی‌خورند.

ملت ما فریب بازی‌های 1+5 را نمی‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک با تاکید بر اینکه بازی یک‌جانبه شما را نمی‌پذیریم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر سر حقوق حقه ملت تا آخر ایستاده است و هرگز تسلیم نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران از مرز حقوق صلح‌آمیز هسته‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد و فریب دشمنان را نمی‌خورد بیان داشت: گروه 1+5 باید با بسته پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران تعامل دو جانبه داشته باشد نه اینکه بازی یک‌جانبه انجام دهد در بازی یک‌جانبه مچ شما باز شده و باز هم باز خواهد شد. 

امام جمعه اراک ملت بزرگ ایران را خطاب قرار داد و تاکید کرد: همان طور که شما مردم غیور و شجاع ایران اسلامی از تهدیدهای دشمن هراسی ندارید و آرزویتان شهادت در راه دین است و با اقتدار در مقابل فتنه‌گری‌های دشمنان ایستادگی می‌کنید، مسئولان و دست‌اندرکاران نظام جمهوری اسلامی ایران نیز با هدایت‌ و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب تا آخرین نفس در دفاع از حقوق حقه ملت ایستاده است و از مواضع خود ذره‌ای عقب نمی‌نشیند.

امام جمعه اراک به هفته کشاورزی و محیط زیست اشاره کرد و افزود: از محیط زیست انتظارمان این است که موضوع مهم آلودگی هوای اراک را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

دری‌نجف‌آبادی خاطر نشان ساخت: قرار بود برای کاهش آلودگی هوای شهر اراک هزار هکتار درختکاری شود و فضای سبز ایجاد کنند اما به جای ایجاد فضای سبز درختان را هم متاسفانه قطع می‌کنند و این فاجعه است.

وی انتظار خود از برادران جهاد کشاورزی را حمایت از گندم‌کاران و تولیدکنندگان اعلام کرد و گفت: خدمات جهاد کشاورزی به کشاورزان باید به موقع باشد ما در یک زمان خودکفایی گندم را در کشور جشن گرفتیم حالا چه شده است چرا حمایت صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه اراک با اشاره به افزایش قیمت گندم و آرد بیان داشت: بلافاصله با افزایش قیمت آرد، قیمت نان نیز افزایش پیدا کرد چرا یک نفر مدیریت نمی‌کند حداقل کیفیت را بهتر کنید نه اینکه فقط قیمت‌ها را افزایش دهید.

دری‌نجف‌آبادی تاکید کرد: هم قیمت اضافه می‌شود و هم کیفیت بدتر می‌شود و کسی هم مدیریت نمی‌کند.

وی تصریح کرد: برادران جهاد کشاورزی به داد کشاورزان، و دامداران برسند، تولیدکنندگان مرغ، تخم‌مرغ، گوشت قرمز و... را حمایت کنند و نخواهند با واردات کمبود‌ها را جبران کنند و پول این ملت را به جیب بیگانگان بریزند.

امام جمعه اراک ادامه داد: با واردات جیب یک عده‌ای خاص پر می‌شود و لطمه آن به تولیدکننده و کشاورز و کشور وارد می‌آید.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول