اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

5+1 توانایی بیان چون و چرا برابر قدرت ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: با وجود اینکه گروه 1+5 مخالف برگزاری این مذاکرات سوم خردادماه جاری در بغداد بوده‌اند، اما آنها نمی‌توانند در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران چون و چرا مطرح کنند.

5+1 توانایی بیان چون و چرا برابر قدرت ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در مراسم تجدید میثاق مسئولان شهری با شهدای اصفهان و آیین رونمایی و کلنگ‌زنی طرح‌های زیبا‌سازی شهر اظهار داشت: در حال حاضر 30 سال از آزاد‌سازی و فتح خرمشهر می‌گذرد و تمام ملت ایران در خلق این پیروزی بزرگ مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر به عنوان یک پیروزی بزرگ از سوی خداوند متعال به ملت ایران به پاسداشت فداکاری‌ها و خدمات آنها برای دفاع از انقلاب ارزانی شده است، اضافه کرد: نقش مردم و یگان‌های استان اصفهان در این پیروزی یک نقش برجسته و ممتاز بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه شهید حسین خرازی و شهید احمد کاظمی از فاتحان خرمشهر هستند و این موضوع یک واقعیت غیرقابل انکار در تاریخ ایران اسلامی است، تصریح کرد: امروز اسلام و انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ را مشخص کرده است.

وی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس دستاورد‌های بزرگی را برای انقلاب اسلامی ایران داشته است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با پیروزی خود توانسته بود مسیر تاریخ را در اختیار خود بگیرد و تغییر مسیر تاریخ در انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.

سلیمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ را از دست غربی‌ها خارج کرد و در اختیار اسلام قرار داد، تاکید کرد: عملیات بیت‌المقدس آغاز پیروزی‌های بزرگ جمهوری اسلامی ایران و پیروزی بزرگ قدرت نرم جهان اسلام محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این عملیات شاهکار نظامی ایران محسوب می‌شود اما تنها از نقطه نظر نظامی مورد توجه نیست، افزود: در این عملیات و در جریان پیروزی انقلاب قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا تبیین شده است و این عملیات آغازی برای پیروزی‌های بزرگ مستمر نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان داشت: از این زمان بود که نگاه دنیا نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر یافت و یکی از مهم‌ترین دستاورد‌‌های این عملیات اثبات کارآمدی حکومت دینی، نظام و انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران این است که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران تعیین می‌کند که مذاکرات 1+5 در کجا و در چه زمانی برگزار شود، گفت: با وجود اینکه گروه 1+5 مخالف برگزاری این مذاکرات سوم خردادماه جاری در بغداد بوده‌اند اما آنها نمی‌توانند در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران چون و چرا مطرح کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه این گروه بدون چون و چرا پذیرفته‌اند که این مذاکرات سوم خردادماه جاری در بغداد برگزار شود، اظهار داشت: تعیین این تاریخ و این مکان معنا و مفهوم بسیاری دارد که ریشه در پیروزی‌های بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف دارد و قدرت جمهوری اسلامی ایران به تمام دنیا ثابت شده است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول