اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نباید انتظار نتیجه فوری از مذاکرات 1+5 داشت

امام جمعه دماوند: نیاز به ایران گروه 1+5 را پای میز مذاکره کشاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند با بیان اینکه نیاز به ایران گروه 1+5 را پای میز مذاکره کشاند گفت: نباید انتظار دریافت نتایج فوری از مذاکرات با گروه 1+5 داشت.

امام جمعه دماوند: نیاز به ایران گروه 1+5 را پای میز مذاکره کشاند

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امت اسلامی ایران با برخورداری از تجربه سی ساله انقلاب، خواستار پافشاری هیئت مذاکره‏کننده ایرانی در جریان مذاکرات با 1+5 بر حقوق اساسی کشور است.

وی ادامه داد: مطالبه به‏حق مردم این مرز و بوم اسلامی که در روزهای اخیر ضمن شادمانی از سالروز فتح خرمشهر، یاد و خاطره فرزندان شهید، جانباز و جاویدالاثر خود را گرامی می‏دارند، پرهیز از پرداختن به مصالح زودگذر و ناپایدار است.

علاءالدینی اضافه کرد: پیشرفت و تعالی امروز کشور در عرصه‏های سیاسی و اقتصادی و فتح قله‌های رفیع علم و فناوری ثمره مقاومت امت اسلامی در برابر دشمنان است و حاصل مصالحه در قبال خواسته‏های زیاده‏طلبانه آنها نیست.

به گفته امام جمعه دماوند، مذاکرات هیئت ایرانی با گروه 1+5 امری زمان‏بر و پر فراز و نشیب قلمداد شده و انتظار استحصال نتایج سریع در بازه زمانی کوتاه‏مدت صحیح نیست.

* هوشیاری در مقابل تبلیغات گسترده دشمن

امام جمعه دماوند تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در جریان این مذاکرات، هوشیاری در مقابل تبلیغات منفی گسترده دشمن از طریق ابزارهای متعدد رسانه‏ای است.

علاءالدینی اضافه کرد: هدف و انگیزه امروز رسانه‏های دست‏پرورده نظام سلطه و زاییده مادر استکبار همچون سی.ان.ان، بی.بی.سی و الجزیره القای بروز همان مشکلات موجود در اردوگاه دشمن در سپاه اسلام است.

امام جمعه دماوند افزود: حال آنکه هر ذهن بیداری با نگاهی گذرا به اوضاع اقتصادی کشورهای حوزه یورو، گرانی روزافزون سوخت در ایالات متحده و ... می‏تواند معضلات لاینحل ناشی از نظام غلط سرمایه‏داری در این کشورها را به خوبی درک کند.

وی، مذاکرات گروه 1+5 را موضوعی حیاتی برای کشورهای غربی خواند و افزود: بی‏شک نیاز به ایران، کشورهای گروه 1+5 را به پای میز مذاکره کشانده است و گرنه هیچ‏گاه پایانی بر دشمنی آنها با نظام اسلامی نیست.

انتهای پیام/ب10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول