اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه دوستی ایران و اندونزی:

5+1 به دنبال بهانه‌های واهی است / حقانیت ایران در انرژی صلح‌آمیز به رسمیت شناخته شود

خبرگزاری فارس: نماینده نوشهر و چالوس و رئیس گروه دوستی ایران و اندونزی با بیان اینکه 1+5 به دنبال بهانه‌های واهی است، گفت:‌ حرف و مسیر ایران از ابتدای مذاکرات، درست و صحیح بوده اما آنها هر بار به دنبال بهانه‌ای جدید هستند.

5+1 به دنبال بهانه‌های واهی است / حقانیت ایران در انرژی صلح‌آمیز به رسمیت شناخته شود

انوشیروان محسنی امروز در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: برداشتم از کنفرانس بغداد این است که 1+5 به دنبال بهانه‌های واهی است.

وی ادامه داد:‌ حرف و مسیر ایران از ابتدای مذاکرات، درست و صحیح بوده اما آنها هر بار به دنبال بهانه‌ای جدید هستند.

محسنی متذکر شد: امیدوارم این بار با تغییراتی که در انتخابات فرانسه و آلمان پیش آمده، دو طرف مذاکره در این کنفرانس ضمن به رسمیت شناختن حقوق علمی ایران، به گونه‌ای رفتار کنند که ایران از تحریم‌ها خارج شده و حقانیت ایران را در استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای به رسمیت بشناسند.

وی با بیان اینکه امیدواریم دوستان آژانس به سر عقل آمده و حقوق مسلم ما را بپذیرند، گفت: به عنوان رئیس گروه دوستی ایران و اندونزی، رئیس مجلس این کشور را برای بازدید از ucf اصفهان برده بودم که وی ضمن بازدید از این محل، به صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران تاکید داشته و اظهار داشته که فعالیت‌های ایران آن چیزی نیست که برخی تا این اندازه هیاهو راه انداخته‌اند و این فعالیت‌ها خیرخواهانه و در زمینه اقتصاد و حفظ محیط زیست است.

محسنی با اشاره به اینکه آنها به دنبال بهانه‌های مختلف هستند، خاطرنشان کرد: می‌دانند که ما به دنبال بمب و اثرات تخریبی انرژی هسته‌ای مانند اسرائیل و امثال این کشورها نیستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که در کنفرانس بغداد شرایطی پیش بیاید که با پذیرش حقوق ایران، از تحریم‌هایی که باعث فشار بر مردم و گرانی و دست نیافتن ما به کالاهایی از جمله هواپیما و داروها شده، خارج شویم.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول