اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز

نخستین کنگره پوست شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: نخستین کنگره پوست شمال‌غرب کشور 15 تا 17 شهریورماه در تبریز برگزار می‌شود.

نخستین کنگره پوست شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود

مهدی امیرنیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: نخستین کنگره درماتولوژی و بیماری‌های پوستی شمال‌غرب کشور 15 تا 17 شهریورماه سال‌جاری در تبریز برگزار می‌شود.

وی با تشریح اهداف برگزاری این کنگره افزود: ارائه تازه‌های پوست، روش‌های تشخیص جدید درمان پوستی و بررسی مسائل پوستی منطقه از مهم‌ترین برنامه‌های این کنگره است.

امیرنیا با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی در کنار این همایش، به محورهای اصلی کنگره پرداخت.

امیرنیا گفت: روش‌های درمان جدید، بررسی انواع لیزرها در درمان و عوارض لیزرها، روش‌های جدید جراحی‌های پوستی از مهم‌ترین محورهای کنگره بوده و بدین علت از جراحان پلاستیک کشور و متخصصان پاتولوژی نیز برای حضور در این کنگره دعوت کرده‌ایم.

مدیر گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به حضور تمام مدیران گروه پوست دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در این کنگره خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای حضور در این کنگره از طریق سامانه کنگره در سایت علوم پزشکی تبریز صورت می‌گیرد و پزشکان می‌توانند به‌صورت آنلاین ثبت‌نام کرده و مقاله ارائه کنند.

دبیر علمی این کنگره از ارسال مقالات مربوط به پوست به دبیرخانه کنگره خبر داد و اظهار کرد: بهترین مقالات ارسال شده به‌صورت سخنرانی و یا پوستر در زمان کنگره ارائه خواهد شد.

امیرنیا گفت: این کنگره دارای امتیاز آموزش مداوم به شکل مدون و غیرمدون خواهد بود و برای پزشکان حاضر در این کنگره امتیاز لازم را در برخواهد داشت.

نخستین کنگره پوست شمال‌غرب کشور 15 تا 17 شهریور ماه سال‌جاری در سالن کنفرانس هتل پارس تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول