اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

نمایندگان گیلان فراجناحی عمل کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رشت گفت: نمایندگان گیلان در مجلس فراجناحی عمل کنند و برای توسعه استان تلاش داشته باشند و به فکر معیشت و وضعیت کشاورزان باشند.

نمایندگان گیلان فراجناحی عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق عربانی امروز در نماز جمعه این شهر به عوامل غفلت در انسان اشاره کرد و اظهار داشت: عوامل مستی غفلت در انسان باید شناسایی شود.

وی، با اشاره به اینکه مجریان صدا و سیما در بیان سخنان زبان فارسی را پاس بدارند، افزود: مسئولان سالم‌سازی مراکز را برای گردشگران در نظر بگیرند و شایسته است هر عاقل خود را حراست کند.

خطیب موقت رشت، مستی قدرت، جوانی، مال و.. را مورد گوشزد مردم قرار داد و ابراز کرد: مردم به نماز جمعه نیاز دارند و نیاز جامعه باید از این تریبون بیان شود.

وی، با بیان اینکه پیامبر (ص) فرمود درهم و دینار افراد را از بین می‌برد، ادامه داد: علی (ع) فرمود ذلیل‌ترین انسان کسی است که به دنیا حریص باشد.

صدیق عربانی، مستی مدح را موجب دوری انسان از مسیر صحیح دانست و تصریح کرد: انسان نباید مستی قدرت داشته باشد و قدرت ماندگار نیست و مقام انسان با تواضع بالا می‌رود.

وی، به ورود نمایندگان به مجلس اشاره کرد و گفت: نمایندگان فراجناحی عمل کنند و برای توسعه استان تلاش داشته باشند و به فکر معیشت و وضعیت کشاورزی باشند.

امام جمعه موقت رشت، کشاورزان را گنجینه‌های جامعه خواند و تصریح کرد: خودکفایی در محصولات کشاورزی حاصل پایمردی کشاورزان جهادگر است.

وی، درباره محیط زیست استان اذعان کرد: مردم زباله‌ها را در محیط زیست رها نکنند و نگاه به سبزی نشاط‌ آور است و باید طبیعت را حفظ کنیم.

صدیق‌عربانی، با اشاره به وضعیت سوریه، ابراز کرد: دشمنان جنایت هولناکی را در سوریه انجام داده‌اند و خداوند به‌زودی جنایتکاران را گرفتار سرنوشت مصر می‌کند.

وی، با بیان اینکه امروز ایران دارای قدرت بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد در مصر مهره خود را سر کار  آورد اما مردم مصر رئیس جمهور خود را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول