اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرمان و راور در مجلس:

مشکلات اقتصادی اولویت کاری نمایندگان مجلس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان انتظار داریم وظایف ذاتی و قانونی خود را با جدیت تمام دنبال کنند و ما نیز مطالبه‌گر حق مردم در این زمینه هستیم.

مشکلات اقتصادی اولویت کاری نمایندگان مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی پیش از ظهر امروز در جمع نمازگزاران مرکز استان اظهار داشت: وصیتنامه امام خمینی (ره) چراغ راهنمای ما است.

وی با بیان اینکه وصیتنامه امام خمینی (ره) یک مانیفست برای ایران اسلامی و جهان اسلام است، ابراز داشت: پس از گذشت بیش از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تأثیرگذاری نسیم انقلاب اسلامی در منطقه هستیم.

زاهدی عنوان کرد: آرمان‌ها و الهام‌هایی که امام راحل به دنبال آن بود، امروز گسترده‌تر از مرزهای ایران شده است و تأثیر وصیتنامه ایشان نقش به سزایی در این زمینه دارد.

وی تصریح کرد: امام راحل برای نخستین بار پس از اسلام ایده مردم‌سالاری دینی را به صحنه آوردند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امام خمینی (ره) از مشرق‌ زمین پیام سعادت را برای بشریت هدیه آوردند که انوار نورانی این هدیه در سراسر جهان و منطقه و جهان اسلام رخنه کرده است و ان‌شاء‌الله تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد.

زاهدی با اشاره به آغاز دور نهم مجلس شورای اسلامی از هفته گذشته ابراز داشت: نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه دغدغه دین و فرهنگ را دارند به مسائل و مشکلات اقتصادی توجه می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: عرصه‌های اقتصادی و مسائل مربوط به رفاه اجتماعی، تولید ملی، توجه به سرمایه ملی، نیروی انسانی، جهاد اقتصادی، مبارزه با گرانی و ایجاد اشتغال اولویت‌های اصلی نمایندگان است.

زاهدی اذعان داشت: تعامل و همکاری لازم بین دولت و مجلس شورای اسلامی موجب تحقق این اهداف می‌شود.

وی بیان داشت: نمایندگان بر اساس وظایف ذاتی خود و همچنین رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری مطالبات مردم را به جد پیگیری می‌کنند.

زاهدی ابراز داشت: از مسئولان انتظار داریم وظایف ذاتی و قانونی خود را با جدیت تمام دنبال کنند و ما نیز مطالبه‌گر حق مردم در این زمینه هستیم.

وی تصریح کرد: مسئولان باید قانون پنجم توسعه را در استان کرمان به صورت دقیق اجرا کنند.

زاهدی با اشاره به اینکه ارتباط دو سویه بین نمایندگان و مردم باید برقرار باشد، افزود: ما وظیفه داریم، مشکلات مردم را به مسئولان ارجاع دهیم و نتیجه آن را پیگیری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ما درد مردم را می‌دانیم، ابراز داشت: از مردم انتظار داریم که به ما فکر، ایده و راهنمایی دهند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول