اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج در مجلس:

راه‌اندازی صنایع تبدیلی استراتژی نمایندگان کردستان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های دیواندره، سنندج و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی صنایع تبدیلی به‌عنوان استراتژی مهم نمایندگان در چهار سال آینده خبر داد.

راه‌اندازی صنایع تبدیلی استراتژی نمایندگان کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار مرادی بعدازظهر امروز در دیدار با استاندار کردستان و یک هیئت اقتصادی از کشور چین در سنندج اظهار داشت: ایجاد صنایع تبدیلی زمین را برای سرمایه‌گذاری بیشتر و اشتغال پایدار فراهم می‌کند.

به گفته این نماینده مجلس، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری اکنون به‌عنوان دغدغه اصلی در استان کردستان به‌شمار می‌آید که بهره‌برداری از منابع غنی استان حرکت در این مسیر را تسهیل می‌کند.

مرادی با عنوان اینکه ظرفیت‌های کشاورزی و معدنی در استان کردستان فراوان و بستری عالی برای توسعه استان است، خواستار حضور جدی این هیئت چینی در استان و سرمایه‌گذاری در طرح‌های بزرگ با اشتغالزایی پایدار شد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان کردستان سرشار از معادن غنی است که بهره‌برداری حداکثری از آنها راه را برای رشد شاخص‌های اقتصادی منطقه هموار می‌کند.

وی بر رفع مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد و خواستار همسویی و همبستگی مدیران کردستان در این زمینه شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی است و به همین دلیل انتظار ما به‌عنوان نماینده مردم از مسئولان و مدیران دولتی بهره‌برداری بهینه از این ظرفیت‌ها است.

بعدازظهر امروز یک هیئت اقتصادی از چین با استاندار و دو نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی به منظور سرمایه‌گذاری در این استان در طرح‌های تولید فولاد دیدار کردند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول