اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته قم خبر داد

حضور پرقدرت نمایندگان قم در لیگ‌های کاراته کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از حضور پرقدرت نمایندگان قم در مسابقات امسال لیگ‌های کاراته کشور خبر داد.

حضور پرقدرت نمایندگان قم در لیگ‌های کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن عابدی امروز در حاشیه تمرینات کاراته‌کاهای ملی‌پوش در خانه کاراته قم، اظهار کرد: قم آنقدر ظرفیت غنی و بالایی در کاراته دارد که در حال حاضر بیشتر کاراته‌کاهای مطرح آن عضو تیم‌های کاراته حاضر در مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور هستند.

وی ادامه داد: نفراتی مانند امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور که در حال حاضر در تیم ملی کاراته کشورمان حضور دارند، سال گذشته در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور که بالاتر سطح لیگ کاراته در کشور محسوب می‌شود، چهره درخشان تیم‌های خود بودند.

رئیس هیئت کاراته استان قم در ادامه با بیان اینکه نمایندگان قم امسال با بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت بالای کاراته قم با قدرت در مسابقات باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند، از حضور احتمالی پنج تیم در لیگ‌های کاراته کشور خبر داد.

وی یادآور شد: حضور قوی و منسجم نمایندگان کاراته قم در رقابت‌های لیگ کاراته باشگاه‌های کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت در بخش قهرمانی این رشته ورزشی جذاب و پرطرفدار در بین نوجوانان و جوانان قمی به شمار می‌رود.

عابدی اضافه کرد: امسال تیم‌های کاراته استان قم در لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند که هم در لیگ‌ برتر بزرگسالان، در لیگ نوجوانان و در لیگ‌ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های کاراته مردان و بانوان قم به مصاف حریفان می‌روند.

وی در ادامه با اشاره به عضویت کاراته‌‌کاهای قمی در تیم‌های ملی، افزود: موفقیت‌ کاراته‌کاهای قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته و عضویت شش تن از آنها در تیم‌های‌ ملی کاراته نوجوانان، امید  و بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و نیز تیم ملی بزرگسالان کشور موجب افزایش روحیه و تقویت تلاش و پشتکار سایر کاراته‌کاهای خوب قمی می‌شود که در آینده برای حضور در تیم‌های ملی تلاش کنند. 

وی بیان کرد: علیرضا قاضی و سیدامیرحسین موسوی‌پور دو نفر از بهترین کاراته‌کاهای قمی در حال حاضر عضو تیم ملی کاراته نوجوانان و امید کشورمان هستند و امیر مهدی‌زاده، سعید علی‌پور، ناصر نجفی و محمدهادی داودآبادی در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند که با درخشش در رقابت‌های انتخابی تیم ملی و‌ علمکرد خوب در اردوهای تیم ملی، خوشبختانه در آستانه اعزام به مسابقات آسیایی هستند.

عابدی با بیان اینکه سال گذشته کاراته‌کاهای قمی در رقابت‌های قهرمانی آسیا سربلند و موفق بودند، اضافه کرد: امیر مهدی‌زاده در تیم ملی بزرگسالان و علی نجفی، محمد شایگان و مهدی عافیتی در تیم ملی نوجوانان و جوانان به چهار مدال پیکارهای قهرمانی آسیا دست یافتند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول