اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری کرمانشاه:

نمایندگان مجلس از تصویب قوانین احساسی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه از شتاب‌زدگی در تصویب قوانین انتقاد کرد و گفت: باید قوانینی در صحن علنی مجلس مورد بحث و تصویب قرار بگیرند که حداقل 6 ماه تا یک‌سال کار کارشناسی روی آن صورت گرفته باشد.

نمایندگان مجلس از تصویب قوانین احساسی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل استانداری، هومان بهرامی ضمن تبریک آغاز به کار مجلس نهم اظهار کرد: نمایندگان مردم در خانه ملت باید با نصب‌العین قرار دادن پیام مقام معظم رهبری در گشایش دور نهم مجلس، توجه ویژه‌ای داشته و به وظایفی که در قانون برای آنها تعیین کرده است عمل کنند.

 بهرامی در خصوص نقش نمایندگان در توسعه و شکوفایی ایران اسلامی افزود: درصورتی که منتخبان ملت به وظایف خطیر و تکلیف اساسی نمایندگی خود عمل کرده و از قشری‌نگری و منطقه‌محوری بپرهیزند، بی‌شک در بحث سیاست‌های کلان کشور در بعد ملی و بین‌المللی و همچنین در رشد، پیشرفت و توسعه استان تأثیرگذار خواهند بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه از شتاب‌زدگی در تصویب قوانین انتقاد کرد و گفت: باید قوانینی در صحن علنی مجلس مورد بحث و تصویب قرار بگیرند که حداقل 6 ماه تا یک‌سال کار کارشناسی روی آن صورت گرفته باشد و تمام زوایای آن به خوبی دیده شود.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مجلس نهم، اظهار داشت: اگر قوانین مصوب از پشتوانه کارشناسی خوب برخوردار باشند و همچنین از تصویب قوانین احساسی مگر در موارد اجتناب‌ناپذیر پرهیز شود، قانونی خواهد بود که رهبری ویژگی‌های آن را در پیام داهیانه خود شرح داده‌اند.

بهرامی تأکید کرد: قوانین مصوب در مجلس باید جامع بوده و مصالح و منافع عموم را در نظر بگیرد اگر چنین قانونی تصویب شود طبیعی است که راهکارهای اجرایی هم در آن دیده شده است و در مرحله اجرا نیز با کمترین مشکل مواجه خواهد شد.

وی بیان کرد: مطالبه و خواست اصلی مردم این است که از توجه به قشری‌نگری، منطقه‌محوری و شهرستان‌محوری به شدت پرهیز شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: مردم خواستار تصویب قوانین جامع در راستای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و همچنین عمل به وظیفه نظارتی نمایندگان بر عملکرد مسئولان اجرایی به دور از هر گونه دخالت‌های سلیقه‌ای، سیاسی، باندی و جناحی هستند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول