اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

گرانی دغدغه اصلی نمایندگان مجلس نهم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: گرانی و چاره‌اندیشی برای رفع آن از دغدغه‌های اصلی نمایندگان در مجلس نهم است.

گرانی دغدغه اصلی نمایندگان مجلس نهم است

 موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر گرانی و بیکاری اصلی‌ترین مشکل جامعه است، پس اصلی‌ترین دغدغه و نگرانی نماینده‌ها در مجلس نهم نیز همین موضوعات می‌تواند باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیکاری در حوزه زیاد است، تصریح کرد: گرانی از جمله مشکلاتی است که جامعه را ملتهب کرده و لازم است تا نمایندگان مجلس نیز در راستای کاهش این مشکلات اقدامات خود را انجام دهند.

این مسئول توسعه روابط ایران با کشورهای مسلمان را خواستار شد و افزود: توسعه روابط ایران با کشورهای مسلمان به‌ویژه کشورهای همسایه نیز از دیگر مقوله‌هایی است که مجلس نهم به آن توجه ویژه خواهد داشت.

وی با مثبت ارزیابی‌کردن اقدامات مجلس هشتم، افزود: مجلس هشتم، مجلس قوی و کارآمدی بود ولی پیش‌بینی می‌کنم مجلس نهم با کسب تجربه در سال‌های آینده به مجلس موفق‌تری تبدیل شود.

حسینی‌صدر با بیان اینکه مجلس هشتم در طول چهار سال گذشته ورزیده شده بود و با مسائل و مشکلات جامعه آشنا بود، خاطرنشان کرد: مجلس نهم در آغاز کار خود قرار دارد ولی بدون شک با تجربه‌هایی که در طول سال‌های آینده به دست می‌آورد، مجلس نهم نیز مجلسی قوی خواهد بود.

وی با مقایسه سطح سواد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دور هشتم و نهم، گفت: مجلس نهم از نظر سطح سواد بالاتر از مجلس هشتم است و این امر را می‌توان نقطه قوت مجلس نهم عنوان کرد.

این مسئول اعلام کرد: برای نظردادن در ارتباط با عملکرد مجلس نهم باید منتظر گذشت زمان باشیم.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طول دوره‌های گذشته نیز شاهد ولایی‌بودن نمایندگان مجلس بودیم و در مجلس نهم نیز ولایی و ارزشی‌بودن نمایندگان از مواردی بود که در زمان انتخابات توسط مردم مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول