اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

استادیوم یادگار امام برای حضور نمایندگان AFC آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: از هم‌اکنون استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام(ره) برای حضور نمایندگان AFC آماده می‌شود تا تیم تراکتورسازی برای حضور در لیگ باشگاه‌های آسیا مشکلی نداشته باشد.

استادیوم یادگار امام برای حضور نمایندگان AFC آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی اکبر محمودی در دیدار با جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی و مسئولان کمیته‌ها افزود: آذربایجان‌شرقی و تبریز همیشه به‌عنوان شهر اولین‌ها بوده و فوتبال تبریز و آذربایجان‌شرقی نیز در سال‌های اخیر با وجود طرفداران پرشور و فهیم و تیم تراکتورسازی در لیگ برتر، شور و شعف خاصی به فوتبال کشور افزوده و با نایب قهرمانی خود به لیگ فوتبال باشگاه‌های آسیا راه یافت.

وی در خصوص اهمیت حضور نمایندگان AFC در استادیوم یادگار امام(ره) در تبریز گفت: از خرداد 91 با همکاری مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی و هیئت فوتبال استان تمام امکانات را برای کسب امتیازات لازم برای نمایندگان AFC آماده می‌کنیم تا براساس استانداردهای AFC استادیوم 70 هزار نفری برای بازی‌های باشگاه‌های آسیا آماده شود.

محمودی تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیر حضور بی‌نظیر مردم تبریز در ورزشگاه یادگار امام و طرفداران تیم تراکتورسازی بوده و حضور نمایندگان AFC برای فوتبال تبریز مهم است.

وی در ادامه بیان داشت: ارتقا و توسعه پایدار فوتبال آذربایجان‌شرقی در بخش‌های استعدادیابی، آموزشی و مدیریت از اهداف اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی بوده و در این گام حمایت‌های استاندار آذربایجان‌شرقی، شهرداری و شورای‌ اسلامی شهر تبریز می‌طلبد تا تبریز میزبان شایسته‌ای برای رقابت‌های فوتبال لیگ باشگاه‌های آسیا باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: پنج فاکتور اصلی مدیریت فوتبال، باشگاه‌ها و مسابقات جوانان و پایه، آموزش مربیان و آموزش داوران و فوتسال در دو بخش بانوان و آقایان به‌عنوان مولفه‌های اصلی توسعه فوتبال در استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین تحکیم هیئت‌های شهرستانی و توسعه فعالیت آنها نیز از مهم‌ترین اهداف است که در استان اجرایی خواهد شد.

در دیدار جواد ششگلانی، رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز و رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی به همراه مسئولان کمیته‌ها نقطه‌نظرات، راهکارها، نیازها و برنامه‌های آتی هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول